Gezocht: 305 of 309 met een jaar APK, voor max eur 1.000

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Gezocht: 305 of 309 met een jaar APK, voor max eur 1.000

Berichtdoor ZEN » 18 jan 2006, 13:30

Vreemde titel, zal ik hieronder verklaren.

Ik rij de komende paar jaar nauwelijks meer dan 500 km prive met de leaser. Zeg iets tussen de 1000 en 2000.
Dan kom je op een afgrijselijke kilometerprijs omdat de bijtelling ja of nee is. Sinds de afschaffing van de staffels dus.

Heb je een prive auto, en maak je daarmee de prive ritten, dan heb je geen bijtelling.

Nu, hoe kan ik Gerrit Z. legaal een vin uitdraaien?

Door een goedkope oude auto te kopen, daarmee de prive ritjes te maken. En dus geen bijtelling te hebben.
Om er nog gunstig uit te springen is het dan wel nodig dat de totale kosten per jaar onder het bijtellingsbedrag komen.
Dus:
Auto van 15 jaar, max 900 euro, motorr.bel., WA-verzekering. Moet dus kunnen.
Er is me door Idranor al aangeraden om een 305 te nemen, die kan zelfs al in een klassiekerpolis.

Volgens AW forummer 500E neemt de Haagse Verz Sociëteit zo'n beetje alles in de klassiekerverzekering als het in de "OK" staat.

Eigenlijk is dit veel slimmer oud rijden dan wat ik in de afgelopen jaren deed met de 504coupe...

Misschien ook wel veel leuker! Bovendien zijn dit soort auto's nog een beetje bereikbaar.

Beetje uitgebreid, maar ik ben best wel enthousiast over dit plan.
Daarom dus toch uitgebreid! :)

Dus: wie weet een beetje in de regio 't Gooi een 305 of 309 die aan deze criteria voldoet?

vrgr
ZEN
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor Ton vd Corput » 21 apr 2006, 22:27

Ton vd Corput
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 21 apr 2006, 20:32

Berichtdoor Edzo » 21 apr 2006, 23:34

oh ja, die stond er ook nog......Zen is al voorzien inmiddels....tenzij hij er twee wil?? :mrgreen:

mag er een slotje op, ZEN ?

groeten, Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor ZEN » 22 apr 2006, 20:24

Ik ben voorzien, in het topic van Ton heb ik al op deze auto als volgt gereageerd: jammer dat ik geen stalling heb.

Op mijn topic mag inderdaad een slotje! :-)
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten