Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Bart-Peugeot schreef:Als je er echt nog 1 zoekt, zou ik deze kopen!
Unieke auto!
http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5249


jon schreef:Nee, dat was geloof ik een 306 Gentry.
Die AztecGold heb ik al 's in 't echt gezien. Als je een mooie, (bijna) unieke Gentry zoekt, dan moet je die hebben. Die velgen raak je wel kwijt en de originele staan vaak genoeg op marktplaats (ze moeten dan alleen nog in kleur gespoten worden zoals origineel). Die einddemper vervangen is ook een klein karwei en die spoiler heb je er ook zo af.
Ik snap niet dat je daar over valt.
Groet, Jon.

Arjan_de_Jong schreef:ja dat lichte intereur is wel erg uniek hoor![]()
en is er ook nog in automaat gelevert![]()
iemand daar foto's van??


Ravon 305 schreef:Jammer dat die schildjes van de velgen kwijt zijn, al zijn ze nog wel nieuw te krijgen.

Bart-Peugeot schreef:Ravon 305 schreef:Jammer dat die schildjes van de velgen kwijt zijn, al zijn ze nog wel nieuw te krijgen.
Die schildjes schijnen niet erg vast te zitten, zodat je ze makkelijk verliest.
Arjan_de_Jong schreef:ja dat lichte intereur is wel erg uniek hoor![]()
en is er ook nog in automaat gelevert![]()
iemand daar foto's van??

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten