Oscam velgen + Michelin banden iig voor 504 cc

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Oscam velgen + Michelin banden iig voor 504 cc

Berichtdoor HJeroenB » 10 mei 2021, 17:59

Aloha,

Nu ik ouder word, word ik wrs ook conservatiever. Of ik krijg een betere smaak. Enfin, ik wil terug naar de origele velgen, 8 gaats, en daarom mogen de velgen die ik ooit heb gekocht naar een nieuwe eigenaar. Het zijn Oscam velgen, een italiaans merk dat je dus op italiaanse autos en motoren tegenkomt. Het is uit de periode, dus misstaat zeker niet. Ik denk zelf dat ze beter passen bij een 504 coupe. Persoonlijk vind ik ze mooier dan de bekende Trx'en. Dat je het even weet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb de velgen laten stralen en peodercoaten, en verdienen wel een schoonmaakbeurt als ik zo naar de foto kijk.

De (4) velgen zijn bekleed met Michelin Energy + banden met een paar duizend kilometers onder het loopvlak. Zijn eigenlijk nog als nieuw. Een van de vier velgen heeft wrs een keer een klap gekregen, want die moet met behoorlijk wat gewichtjes krijgen, voordat hij uitgebalanceerd is. Maar ik heb er altijd comfortabel mee gereden.

400 euro moet je er wel voor over willen hebben. Dat is ongeveer de prijs die ik voor de banden alleen al heb betaald.

Groet, Jeroen
HJeroenB
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 11 apr 2015, 17:49

Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten