Gratis over te nemen, een 304...

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Gratis over te nemen, een 304...

Berichtdoor jeroenvanbrink » 07 dec 2021, 21:29

Goedenavond,

Me zojuist geregistreerd op dit forum dus wel goed om me even voor te stellen. Ik ben Jeroen van Brink uit Zeeland en al jaren in het bezit van een (geschorste) 304 uit 73 (een blauwe sedan).

Jaren geleden heb ik de auto van een liefhebber overgenomen (grote kans dat die ook nog wel ergens op dit forum rondhangt!), samen met een toenmalige vriend. We hebben er flink wat aan gesleuteld veel van geleerd en een mooie tijd mee beleefd. Zeker toen we 2x een tour door het thuisland van de 304 gemaakt hebben (incl. de Route Napoleon).

Aan de vriendschap kwam - om nog steeds onduidelijke redenen - een eind, aan het hobbyproject daarmee ook. Daarna in een drukkere levensfase terecht gekomen en zodoende staat de auto al jaren gestald. Ik zou het erg leuk vinden als er aan de auto verder gewerkt zou worden, of dat hij een goede donor is voor een andere auto. In ieder geval een betere optie dan een wagen als dit naar de sloop te brengen...

De auto is in rijdende toestand gestald en heeft de afgelopen jaren meermaals nog wel eens een paar meter gereden. Hieronder nog een paar fotootjes (wel van een tijd terug):

Afbeelding

Afbeelding

Zoals hier te zien is 1 van de voorschermen vervangen (maar nog niet op kleur).

Ik hoop dat ik hier in contact kan komen met iemand die ik er blij mee kan maken! Graag jullie reactie(s).

Groeten,

Jeroen
jeroenvanbrink
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 07 dec 2021, 21:09

Re: Gratis over te nemen, een 304...

Berichtdoor Pininfarina504 » 07 dec 2021, 22:02

Ik wil hem eventueel wel overnemen, mocht je daar tenminste iets in zien.
Het is niet voor mezelf hoor, ik ben voldaan met wat ik nog heb.
Ik zal het toelichten:
Ik heb een 204 in mijn loods staan, van een mede forumlid, hij heeft overigens ook nog een rode hollandse 404CC.
Hij heeft gevraagd of ik mee wil helpen, om zijn auto te repareren, een oranje 204 Cabrio waarvan de motor helemaal uit elkaar ligt.
Ik ben echter een beetje huiverig om een hoop werk te verrichten en onnodig kosten te maken, dat terwijl de motor zelf misschien in essentie, in matige of slechte conditie verkeert; iets wat zeker niet uitgesloten is, want er zitten flinke stootranden aan de bovenzijde van de cilinderbussen, wat duidt op een versleten motor.
Hij heeft de auto zo gekocht, met de motor grotendeels gedemonteerd. Dus we zoeken eigenlijk een 204 of 304 donor auto, met een goede motor(204 of 304). Dus wie weet.....
Ik begrijp dat hij je ook een Pb gestuurd heeft.
Groetjes,
Wim
205 1.4,97.
Peus 504Ti,78,gris fum, Paris.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue, Elzas.
Peus 404, groen, 69, Z-Fr
Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.
Pininfarina504
 
Berichten: 2498
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Re: Gratis over te nemen, een 304...

Berichtdoor jeroenvanbrink » 08 dec 2021, 19:38

Bedankt Wim, ik had inderdaad de Pb van hem gehad! Ik ga contact met 'm zoeken!
jeroenvanbrink
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 07 dec 2021, 21:09


Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten