Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
AMPlas schreef:ja er zijn wel enkele bedrijven die wat kunnen leveren, waaronder enkele van de bekende Peug-adressen. Ik had alleen gehoopt een mooie deal te kunnen maken met iemand hier (zeg maar gewoon voor wat minder geld dan bij de handelaren). Op zich is er wel aan een nieuwe uitlaat te komen: als je even 1500 euro neerlegt. Is ie ook wel van RVS!
dus vandaar...
AMPlas
Dick schreef:Pfff dan maar 3 keer een nieuwe uitlaat hoor
leffe 404 schreef:Als ik je een tip mag geven, vernieuw alleen de delen die nu nodig zijn, waarom zou je nu vor bijvoorbeeld 1500 euro een systeem vervangen ?
Volgens mij moet je even kijken op www.franse-klassiekers.nl als ik me niet vergis, kan hij je helpen aan zo'n demper (gebruikt).
succes.
Gilletti schreef:Probeer het eens bij de PCN. Volgens mij is het magazijn nog dicht, maar misschien kan Martijn je helpen.
Moet je natuurlijk wel lid zijn. Dat is het sowieso nuttig om te doen.
JD schreef:Heb je Evert Jonkhart al geprobeerd? Dacht dat die laatst ook nog een en ander aan uitlaat voor de 504 had liggen.
In het kwartaalblad van L'Aventure Peugeot, nr. 64 (4e kwartaal 2005) wordt een achterste pot aangeboden voor 504 C/C V6 (PN nr 001709) voor de prijs van € 600,-- incl. BTW
Jemig man, 600 euro voor een knalpot?!?! als het een RVS is snap ik de prijs, maar leg ik het er niet voor neer.
In een eerdere reactie schreef ik dat bij het Peugeotmuseum in Sochaux de achterste pot gekocht kan worden voor € 600,--. Het gaat hier om een nieuwe pot in RVS uitvoering.
leffe 404 schreef:eum ...
http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3834
daar zit toch ook nog een einddemper op ?
Als is niet in de schade zit..
AMPlas schreef:@JT
thanks voor de tip. mn duits is niet zo best, maar heb ze een mail gestuurd. dus we zullen zien wat er van komt.
AMPlas
Keer terug naar Onderdelen Aangeboden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten