Dient ons niet meer want de 305 is al een tijdje weg. Zonde om de kuip zomaar in de container te gooien. Als iemand er iets mee kan...
Af te halen net buiten Gent (BE).

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti


Keer terug naar Onderdelen Aangeboden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten