
Geplaatst:
05 feb 2006, 22:19
door Jerroen
Jammer.. als ze nu van het oude type waren (oranje achteruit licht) had ik ze graag van je overgenomen

Re: Nieuw achterlichtglas 504 links, € 17,50

Geplaatst:
05 feb 2006, 22:26
door Pininfarina504
Frank van Gestel schreef: foto achterlicht
Ik wil het wel van je overnemen.
Gr,
Wim

Geplaatst:
07 feb 2006, 08:41
door Nikilauda504
Bewaar ik deze ook voor je Wim. Groetjes,
Frank
(kan een slotje op)

Geplaatst:
07 feb 2006, 08:45
door Nikilauda504
@ jerroen:
ik heb nog wel een set knipperlicht-/stadslichtglaasjes van het oude model, zie ander topic.