onderdelen J7 aangeboden (motor, bak, losse onderdelen)

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

onderdelen J7 aangeboden (motor, bak, losse onderdelen)

Berichtdoor JeeZeven4Fun » 03 feb 2006, 11:58

Ik heb recentelijk mijn J7 verkocht. Heb nu nog een motorblok (benzine 1600) en een versnellingsbak met steekassen liggen. Daarnaast nog enkele onderdelen zoals knipperlichten, achterlichten, koplampen, startmotor, dynamo, wat raamwerk enz.

Liefst de hele mieterse bende in een keer op komen halen, het ligt een beetje in de weg.... :mrgreen:

groeten,
Dennis
HAHA, mijn duc past in me J7!!!!!!
JeeZeven4Fun

Berichtdoor Jeetje » 03 feb 2006, 12:06

You've got mail! :wink:
... it's better to burn out, than to fade away...
Jeetje

Berichtdoor JeeZeven4Fun » 08 feb 2006, 13:50

SCHOPJE! :mrgreen:
JeeZeven4Fun

Berichtdoor Jeetje » 08 feb 2006, 15:32

Eeeeehm...

Ik had aangegeven dat ik zéér geïnteresseerd was/ben, en dat is zeker nog steeds het geval...

Ik heb echter het volgende probleem: ik zou niet weten waar ik (nog) een versnellingsbak (want die heb ik al liggen) en een motorblok zou moeten laten. Ik heb echt nergens geschikte bergings/opslagmogelijkheden...

Een kist met klein grut (koplampen, etcetera) zou overigens nog wel gaan...

Weet iemand een plek in de buurt van Amsterdam waar een motorblok, versnellingsbak en ander reserve-materiaal opgeslagen zou kunnen worden?

Ben je bereid om al het klein grut apart te verkopen?

Zijn het trouwens Cibië-koplampen en zijn die nog goed (geen roest- of andere aanslag in het reflectiegedeelte)? Onze koplampen zijn namelijk wel enigszins 'aangeslagen', maar (nog) niet zo ernstig dat het APK-afkeur is...
... it's better to burn out, than to fade away...
Jeetje

Berichtdoor JeeZeven4Fun » 08 feb 2006, 19:27

je had inderdaad wel aangegeven dat je zeer geïnteresseerd bent, maar ik had niets meer vernomen na mijn mail. ík wist dus niet dat je stallingsroblemen hebt...
Voor wat betreft de koplampen...die zijn nog goed, maar of het Cibië-koplampen zijn? dat zou ik niet weten. Kleine grut mag wel apart, maar je bent goedkoper uit als je de hele bups neemt. Overigens hoeft het blok en de bak niet meteen weg. Die kunnen nog een paar maanden blijven liggen in de garage als het moet.

Laat nog maar wat weten dan!

Gr.Dennis
JeeZeven4Fun

Berichtdoor JeeZeven4Fun » 20 feb 2006, 01:32

maar weer ff een schopje. Er was een geïnteresseerde voor de spullen vandaag. Maar blijkbaar niet zo geinteresseerd dat ie er voor langskwam.
Ben dus nog even wezen kijken en heb wat mee genomen. De koplampen zien er nog goed uit. Achterlichten zijn heel netjes.
Verder nog onderdelen van de kachel zien liggen. Remklauwen (deels uit elkaar), dashbord van een 1973 model. raamdelen, uitlaat, voorbumper, dynamo, en nog wat grut.
en dus de motor en bak :wink:
JeeZeven4Fun

Keer terug naar Onderdelen Aangeboden