Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door wowo » 07 apr 2006, 11:08
Motorkap
Deurpaneel LA
Deurpaneel RA
Allemaal niet gespoten, met veel vliegroest en kleine beschadigingen maar wel geheel gratisch op te halen in A'dam.
Ik heb ook nog 2 voorspatborden, zelfde verhaal maar die liggen in Frankrijk en zijn niet direct beschikbaar.
Wouter
--
Peugeotloos
-
wowo
-
- Berichten: 1710
- Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
- Woonplaats: Amsterdam
door Dick » 07 apr 2006, 11:45
De spatborden zijn voor mij interessant, je hebt een PB!
-
Dick
-
- Berichten: 1248
- Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
- Woonplaats: Groningen
door wowo » 07 apr 2006, 12:44
Dick schreef:De spatborden zijn voor mij interessant, je hebt een PB!
Ik zie niks :)
Maargoed, ze liggen op zolder in de Bourgogne. Ik denk dat ik er van de zomer nog wel kom en zal dan kijken of ik ze mee terug kan krijgen. Hoedanook, bewaar ik ze voor je.
Wouter
--
Peugeotloos
-
wowo
-
- Berichten: 1710
- Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
- Woonplaats: Amsterdam
door Ivo van Duijn » 08 apr 2006, 07:39
Ik zou de panelen en de kap wel willen hebben. Zijn ze er nog ?
Groeten Ivo tel 0654994414
-
Ivo van Duijn
-
- Berichten: 67
- Geregistreerd: 07 mei 2004, 17:49
- Woonplaats: Utrecht
door Dick » 08 apr 2006, 10:07
wowo schreef:Dick schreef:De spatborden zijn voor mij interessant, je hebt een PB!
Ik zie niks :)
Maargoed, ze liggen op zolder in de Bourgogne. Ik denk dat ik er van de zomer nog wel kom en zal dan kijken of ik ze mee terug kan krijgen. Hoedanook, bewaar ik ze voor je.
Hmm wazig, dr zal wel iets mis gegaan zijn. Maar in ieder geval bedankt, ik hoor het wel van je tegen die tijd?
-
Dick
-
- Berichten: 1248
- Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
- Woonplaats: Groningen
Keer terug naar Onderdelen Aangeboden
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten