Afgelopen zondag heb ik een paaltje over het hoofd gezien bij het achteruit uitparkeren en daardoor is het aangezicht van Griselle nu lichtelijk geschonden rechtsvoor.
Het paaltje was ca. 60 cm hoog en stond rechts(voor) bij de auto. Bij het achteruit uitparkeren heb ik te vroeg ingedraaid waardoor ik rechtsvoor -al uitdraaiend- het paaltje heb geraakt...
Het paaltje heeft het spatbord rechtsvoor licht gedeukt (niets ernstigs; bijna niet zichtbaar, maar het moet niettemin weer mooi strak gemaakt worden), maar wat ik veel vervelender vind: de sierstrip op het rechter spatbord is 'platgedrukt' over een lengte van zo'n 5 á 10 cm...
Weet iemand waar zo'n strip (voor het eerste type 404) te koop is, of heeft iemand zo'n strippie -in goede staat- toevallig liggen?
Daarnaast is de bumper rechts enigszins naar voren getrokken (ook dat is niet zo ernstig als het klinkt, maar niettemin vervelend). Wellicht kan deze nog gered/gericht worden, maar misschien moet er ook -op termijn- een andere op.
Dus ik zoek ook een goede rechter bumperhoek voor een 404 1ste type (RVS)...
Weet iemand er zo eentje?
Ik hou me aanbevolen! Laat even wat weten als je een onderdeel dat ik zoek hebt, of weet waar het te koop is!
Ik baal als een
maar dat spreekt -denk ik- voor zich...