Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
peppo schreef:Ik vind het "wegkliederen" van kentekens ten koste gaan van de foto en zal dat bij mijn auto dan ook niet doen.
Idd, je wilt aan de buitenwereld niet laten weten dat je, vermomd met pet en misschien spiegelende zonnebril. behalve je fiets met 3 versnellingen, ook een golf hebt!Mockenrue schreef:Kan me voorstellen dat 't bijvoorbeeld bij VW Golf tuning sites anders is.
Peugeot had voor de nieuwe Peugeot-modellen op beurzen en in de showroom platen met het typenummer er op.FNL schreef:Bekijk het van een esthetisch oogpunt. Een mooie foto van een klassieker met een weggepoets of neutrale nummerplaat vind ik fraaier. Maar dan moet je hel goed met Photoshop om kunnen gaan. Soms zie je bijna weggeverfde nummerplaten en dat vind ik storend. Het liefst zou ik mooie foto's willen maken met alleen het type op de nummerplaat "304" of "604" origineel Peugeot. Zonder nummerbord gaat de focus meer uit naar de auto. Overige argumenten zijn strikt genomen persoonlijk lijkt me omdat je op de straat al het nummerbord van je buren kunt 'gebruiken'. Of je kunt toch gewoon een fakenummer nemen? 12-YA-66 of zoiets? Moet je wel een heuse plaat laten maken en dat is ook ingewikkeld tegenwoordig.
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast