Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
A.BRANDHORST schreef:'k weet niet of 't te controleren is, maar volgens mij had ik óf het 24999 ste bericht, óf het 25000 ste bericht, wie kan dat nakijken?! Heb ik natuurlijk onbeperkt recht op het Peugeotforum, misschien een gratis jaar lidmaatschap op APH?? Er moet voor dit soort dingen toch een prijs bestaan natuurlijk!!
A.BRANDHORST schreef:'k weet niet of 't te controleren is, maar volgens mij had ik óf het 24999 ste bericht, óf het 25000 ste bericht, wie kan dat nakijken?! Heb ik natuurlijk onbeperkt recht op het Peugeotforum, misschien een gratis jaar lidmaatschap op APH?? Er moet voor dit soort dingen toch een prijs bestaan natuurlijk!!
ZEN schreef:A.BRANDHORST schreef:'k weet niet of 't te controleren is, maar volgens mij had ik óf het 24999 ste bericht, óf het 25000 ste bericht, wie kan dat nakijken?! Heb ik natuurlijk onbeperkt recht op het Peugeotforum, misschien een gratis jaar lidmaatschap op APH?? Er moet voor dit soort dingen toch een prijs bestaan natuurlijk!!
Prijs?
Therapie zal je bedoelen.
Kijk, voor mij komt dat te laat, ik ben al officieel verslaafd...
A.BRANDHORST schreef:Hoe het ook heten moge, PCN, dan, maar eerlijk is eerlijk ik vind dat je voor de 45 euri per jaar weinig terugkrijgt in waarde,! .. dat zou anders kunnen!
Gilletti schreef:A.BRANDHORST schreef:Hoe het ook heten moge, PCN, dan, maar eerlijk is eerlijk ik vind dat je voor de 45 euri per jaar weinig terugkrijgt in waarde,! .. dat zou anders kunnen!
Gaan we dat gemier ook weer krijgen?
Enig idee wat een fatsoenlijk clubblad kost? Leuke evenementen organiseren waarbij de eigen bijdrage laag blijft? De huur van een pand voor een onderdelen magazijn? Het bijhouden van een archief en technische database? Hier en daar nog wat onkostenvergoedingen voor de vrijwilligers etc. etc.
A.BRANDHORST schreef:ik denk't wel Al is het alleen maar dat mijn mening wordt geventileerd, en bevorderd, beter IETS dan NIETS, toch?
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten