Leuk dat soort impulsieve acties! Zo ben ik ook aan mn Cabrio gekomen (die overigens ook wel kans maakt om als plantenbak te eindeigen maar dat is een ander verhaal
).
Ik vind dat mensen soms te huiverig zijn een fraaie auto aan te schaffen, maar ik heb makkelijk praten, ik ben nog jong en onbezonnen...
ZEN, vat dit niet te persoonlijk op, als je morgen die 305 koopt vergeef ik je alles en meer!
Ik heb ook zo'n collega, die rijdt in een Corsa B en liet laatst doorschemeren dat ze al heel lang graag een Autobianchi A112 wil. Nou kopen dan zo'n ding, die zijn heus wel te vinden (er zijn er nog 250) en zo'n leuke jonge meid past veel beter in zo'n fotogenieke Autobianchi met hoge aaibaarheidsfactor dan in anonimiteitskampioen Slopel Corsa!
Dus ik ben meteen even voor haar op zoek gegaan en wat blijkt: een oudcollega die ik al maanden, zo niet jaren niet gesproken had bleek juist
gisteren zijn Autobianchi voor 1 (één) Eurocent te hebben verkocht aan de Fiatdealer die m zou doorbonjouren naar de sloop!
Jaja wat een wereld is dat van die youngtimers, heerlijk maar hectisch!
Oei beetje offtopic, sorry.