We hebben inmiddels zo'n 1000 gebruikers op dit forum. En als je nou eens door de lijst scrolled, dan kom je naast de namen ook aliassen tegen waar een verhaal achter zit. Is hier wat over te vermelden?
Ik wil de aftrap wel maken:
l'Animal
Tijdens mijn schooljaren was Animal mijn bijnaam. Dat kwam doordat ik de dingen nog wel eens wat van een andere, wildere manier wilde benaderen. Kever met spaghetti-uitlaat ipv een datsun 120Y, windsurfen met een lange leren jas aan, in je zwembroek over een hoog oplaaiend kampvuur springen (werkt beter dan epileren, dames!), concerten van Normaal bijwonen met bijbehorende bierregens, 's nachts een baantje trekken in de Bedummer vaart, in april van een skûtsje duiken om even wat met een polobal te dollen etc. etc.
Afijn, nu ik Frans rij wilde ik de naam wat verzuidelijken en leek mij l'Animal wel wat. En in mijn gedachte zat nog een fantastische film met Jean-Paul Belmondo. Een wild tafereel van een ex geheim agent die door zijn eigen regering te pakken wordt genomen. Daar zit overigens een goede scène in met een 504!
En ik maar denken dat die film ook zo heet. Fout! Er was wel een film met JPB die l'Animal heet, deze gaat alleen helemaal niet over stoere mannen van het Deuxième Bureau, maar over een dierentuin.
Geeft allemaal niks, dit is toch mijn alias geworden. Laat mij maar in die waan.