Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
M. van der Meulen schreef:Uiteraard, maar wat zou de verkoopprijs gaan worden, kijkend in het Oldtimerjaarboek 2005 en uitgaande van nederlandse prijzen bij condities van E t/m A, dus van 600 tot maximaal 4.300 euro voor een showroom-exemplaar? Hier zou je voor zo'n beauty je zó vanaf 1.500 euro kunnen bieden dacht ik. Het zou me meevallen als op E-bay.fr door een fransoos boven de 1.000 euro geboden wordt. Een mooi karretje voor de export naar Nederland!!
Marcel schreef:Brownie schreef:Het is hier nog duidelijk een 'weggooiauto'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n nette heb gezien.
'weggooiauto'
Ik weet dat zo karretje licht is
maar wat bedoel je
M. van der Meulen schreef:En dan een jaar later zo'n exemplaar te zien, naar ik aanneem in goede rijdbare staat, dan ben ik wel een beetje zuur!
M. van der Meulen schreef:Dan nóg, deze heeft, gelet op de kilometerstand en de beschikbare foto's meer op de garagevloer dan op de weg gestaan!
Gilletti schreef:
Als ik deze site zo bekijk dan gaan ze in Frankrijk ook niet meer voor een koopje weg.
Ik heb gezocht naar 304 cabriolet een 404cc.
Of de prijzen hiervan zitten gewoon enorm in de lift!
Gilletti schreef:
Als ik deze site zo bekijk dan gaan ze in Frankrijk ook niet meer voor een koopje weg.
Ik heb gezocht naar 304 cabriolet een 404cc.
Of de prijzen hiervan zitten gewoon enorm in de lift!
ZEN schreef:Dat niet alleen, de Fransen zijn er zo zoetjes aan achter gekomen dat die gekke Hollanders (en Duitsers) grif geld betalen voor wat zij zien als ouwe meuk.
Illustratief is het verhaal dat Evert Jonkhart laatst vertelde aan Idranor, Albert B. en mij. Namelijk dat ze Nederlandse ouwe Peuzen kopen, en daar weer voor meer geld verkopen aan...... juist, Nederanders op zoek naar origineel Franse wagens!
M. van der Meulen schreef:Uiteraard, maar wat zou de verkoopprijs gaan worden, kijkend in het Oldtimerjaarboek 2005 en uitgaande van nederlandse prijzen bij condities van E t/m A, dus van 600 tot maximaal 4.300 euro voor een showroom-exemplaar? Hier zou je voor zo'n beauty je zó vanaf 1.500 euro kunnen bieden dacht ik. Het zou me meevallen als op E-bay.fr door een fransoos boven de 1.000 euro geboden wordt. Een mooi karretje voor de export naar Nederland!!
AMPlas schreef: Ik geloof er namelijk niks van dat een fransman voor meer dan 1000 euri een 104 gaat aanschaffen...
Brownie schreef:Dat lijkt me ook erg sterk. Over 10 jaar misschien. In Frankrijk is de 104 ook tot eind jaren tachtig geleverd geloof ik, dus nog niet echt klassieker waardig volgens de meesten.
ZEN schreef:Illustratief is het verhaal dat Evert Jonkhart laatst vertelde aan Idranor, Albert B. en mij. Namelijk dat ze Nederlandse ouwe Peuzen kopen, en daar weer voor meer geld verkopen aan...... juist, Nederanders op zoek naar origineel Franse wagens!
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast