Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Dick schreef:Mooie trekker inderdaad!
Brownie schreef:Dick schreef:Mooie trekker inderdaad!
Is dat niet een Renault 52? Erg bijzondere oldtimer trekker in Nederland hoor. Zijn maar enkelen gedurende een korte periode geleverd. Als het goed is heeft hij ook hydrauliek, hef en aftakas. Ik heb in dat geval belangstelling bij de stoel als die nog goed goed is. Motorkapje mag wel een poestbeurtje gebruiken trouwens.
Klopt, hij komt de APK niet door en dan mag je de openbare weg niet op! Trouwens, ik zie ze regelmatig, op Ritmo-meetings!Leuke cabrio ook trouwens. Die zie je echt nooit meer op de openbare weg.
Brownie schreef:Dick schreef:Mooie trekker inderdaad!
Is dat niet een Renault 52? Erg bijzondere oldtimer trekker in Nederland hoor. Zijn maar enkelen gedurende een korte periode geleverd. Als het goed is heeft hij ook hydrauliek, hef en aftakas. Ik heb in dat geval belangstelling bij de stoel als die nog goed goed is. Motorkapje mag wel een poestbeurtje gebruiken trouwens.
Idranor schreef:Brownie schreef:Dick schreef:Mooie trekker inderdaad!
Het is dus een Renault 55. Hij is technisch prima en mn pa overweegt m opnieuw te laten spuiten en dan weer te gebruiken, maar voor wie een goed bod doet issie wel beschikbaar!
Idranor schreef:Mn pa heeft trouwens ook nog een heel oud klein trekkertje staan, die mag ook weg. Weet even het merk niet meer, maar tis wel een leuk ding!
Dick schreef:Idranor schreef:Niet te bijdehand he!
Trouwens, kopen?
Die trekker? Alleen als er hydrauliek op zit...
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten