De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!
Super man..........komen weer wat jeugd herinneringen boven,Het was 1971 ,mijn vader kocht de 49-69-SH een witte rally(zonder 1) wat had mijn Pa een schik met die auto , wij helaas wat minder ,want met 4 kinderen op zo,n dun achterbankje was vragen om problemen.
onvoorstelbaar dat ik nog zo goed om ga met mijn broers
Machtig, dat er nog 1 over is en een godsgeluk dat windgevoeligheid geen deel uit maakt van de APK.
Ik heb een oranje gehad het was een schatje die de twee R,s op een fantastische manier combineerde en in hetzelfde tempo : Rijden en Roesten.
Prachtige autootjes, staat ook nog op mijn wishlist. Vroeger had een neef van mij zo'n apparaat. Ik was als klein jochie hevig onder de indruk van al die metertjes in het dashboard.
Mijn eerste auto was een duizendje zoals op de foto maar dan in een LS uitvoering. Zou ooit nog eens de fun van het rijden in een Rallye willen ervaren!