Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
definitie van Café des Sports schreef:In dit onderdeel kan je offtopic berichten plaatsen. Offtopic wil zeggen dat de directe relatie met Peugeot niet noodzakelijk aanwezig hoeft te zijn.
Er kan erg veel, maar maak het niet te gek.
JT schreef:definitie van Café des Sports schreef:In dit onderdeel kan je offtopic berichten plaatsen. Offtopic wil zeggen dat de directe relatie met Peugeot niet noodzakelijk aanwezig hoeft te zijn.
Er kan erg veel, maar maak het niet te gek.
Rotdag gehad Jon?
Mark schreef:JT schreef:De Fiat500 gaat ook in de remake, over precies 500 dagen zou ie er moeten zijn.
Gewoon leuk (vind ik).
De Trepiuno, en die ziet er best leuk uit:
chr. schreef:Mark schreef:JT schreef:De Fiat500 gaat ook in de remake, over precies 500 dagen zou ie er moeten zijn.
Gewoon leuk (vind ik).
De Trepiuno, en die ziet er best leuk uit:
weet dat het hier niet thuis hoort maar hier is hij dan eindelijk
hij is wel stoer
eigenlijk moet Peugeot ook maar eens komen met zo'n idee,
een bestseller opnieuw uitbrengen
maarja welke moet dat dan zijn
Minipeugeot schreef:
Over een paar jaar moet Peugeot maar komen met een 205 remake, dat is m.i. de enige Peugeot die daarvoor in aanmerking komt.
gr. Marcel
307204XSI schreef:Eigenlijk is wat Renault gedaan heeft met de Twingo I veel knapper, een soort vergelijkbare R4 maken in een nieuw huidje.
Funny Chris schreef:Bij de oude Peugeots zit niet zo'n icon tussen, ik denk dat de oude Peugeots een beetje bekendheid missen bij het grote publiek. Iedereen kent de 2CV en DS van Citroën, de R4 van Renault, maar een 203 of 403 kent de leek jammergenoeg niet.
Funny Chris schreef:De 500 is heel leuk, veel leuker dan de Kever en de Mini. Bij de oude Peugeots zit niet zo'n icon tussen
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast