Mijn 504 is niet gestald zoals somigen dat doen door de auto 's winters helemaal weg te zetten in een dichte stalling.
Ik wil namelijk ook nog wel eens rijden op de momenten dat de zon schijnt en er minder pekel op de weg ligt. Verder ben ik er ook nog regelmatig met de auto bezig en dan is het handig als de auto in de buurt is. Voor mij is op dit moment een stalling niet handig.
Komt er in de praktijk op neer dat de auto of half onder een afdak of buiten staat. Nu weten we allemaal dat de franse auto dat niet fijn vind. Met name op dat soort momenten komt de stalling vraag weer naar boven maar ja, het is ook niet echt handig. Dus dan ga je zoeken naar andere oplossingen.
De autohoes maar is dat wel verstandig?
Ik heb een autohoes die de auto compleet afdekt en is gemaakt van een soort geweven PVC. Je kunt er een beetje doorheen kijken en als het hard regent krijgt de auto niet de hele lading maar wordt wel nat. De hoes ventileert waardoor de auto ook weer op kan drogen.
Nu zijn er vast ook andere hoezen die dicht zijn en de auto echt droog houden. Dat lijkt me beter. Maar wat is nu een goede hoes? Of misschien gewoon helemaal niet doen en buiten laten staan?
Kortom: hoe beschermen jullie je peugeot als hij buiten staat.