Kan het zijn dat de windvanger vastzit of heeft grafiet op de rubbers zin?
Mijn vader was altijd met grafiet op de rubbers in de weer, vandaar
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Keer terug naar Techniek algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast