Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door rons404 » 22 feb 2005, 22:54
Ik heb nog geen werkplaatshandboek, wou morgen kleppen stellen.
Heeft iemand een beschrijving paraat?
-
rons404
-
- Berichten: 55
- Geregistreerd: 08 feb 2005, 18:15
- Woonplaats: voorhout (bij Leiden)
door JT » 22 feb 2005, 23:06
Voor de types:
XC7
XC7P
XM7P
XM7
XN1
XN2
XNA
XN1P
XN6
Voor de oplettende kijker. Beide zijn uit de officiële garageboeken van Peugeot. Links de versie revisie van de motoren zoals bovenin aangegeven, rechts de versie vanaf 81.
Zoek het cruciale verschil!
Het is geen doodzonde, want bij het stellen kom je het vanzelf tegen, maar het tabelletje links klopt niet.... Doe de 5-proef maar....
-

JT
-
- Berichten: 3775
- Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
- Woonplaats: Bladel
door rons404 » 22 feb 2005, 23:24
Bedankt!
Olyslager geeft 0,1 voor de inlaat
en 0,25 voor de uitlaatklep van de 404 motoren.
Werkwijze blijft hetzelfde.
Of zijn dit waardes die nu aangehoden worden?
Waarom?
-
rons404
-
- Berichten: 55
- Geregistreerd: 08 feb 2005, 18:15
- Woonplaats: voorhout (bij Leiden)
door Mark » 02 aug 2005, 23:01
Deze topic afgesplist van een andere draad, want leek me toch wel erg nuttig!
-

Mark
-
- Berichten: 2979
- Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16
door jesse » 03 aug 2005, 10:08
In mijn boek (j9) staat ook 0.1 inlaat en 0.25 uitlaatklep.
Waarom is dit verschillend?
Wat maakt het verscil uit?
groet Jesse
-

jesse
-
- Berichten: 151
- Geregistreerd: 26 apr 2004, 21:03
- Woonplaats: Texel
door Bert » 03 aug 2005, 22:30
inlaat 0,10 , uitlaat 0.25
-

Bert
-
- Berichten: 1194
- Geregistreerd: 25 jun 2004, 10:04
- Woonplaats: Rotterdam
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten