Ik ben mischien van plan om een 404 station uit 65 aan te schaffen, nou ben ik vandaag wezen kijken en er zit nogal wat werk aan de bodem, onderandere ook bij de kriksteunen enzo. En er zijn een aantal kokkerbalken aangetast. Nou kan ik zelf wel wat lassen maar heb nog weinig ervaring met auto's. en daarom heb ik een paar vragen.
1. wat voor plaatdikte moet ik gebruiken voor dragen delen (kokerbalken) en degelijke
2. Wat is de beste lasmethode, mijn idee was om te gaan puntlassen om de 2 cm omdat echt aflassen nogal moeilijk is, als ik de slechte delen er uitslijp en ik las er plaatjes overheen, en ik behandel dit hierna van binnen + buiten met de bekende middeltjes is het dan goed, of is het echt noodzakelijk om het er helemaal in te lassen waar veel meer laskunst voor nodig is.
3. Er moet ook wat gebeuren aan de onderkant van de deuren hier zitten in beide voorste deuren onderin 2 slechte plekken hoe kan ik dit het beste aanpakken.
4. hoe kan ik de kokerbalken het beste lassen als de onderplaten door gerot zijn, de onderplaten eruit slijpen en dan een soort U profiel erover heen zetten of echt een stuk plaat precies tussen de 2 naar beneden stekende delen lassen