door Pininfarina504 » 23 feb 2005, 10:11
Arnoud het heeft alleen maar zin een auto met dinitrol te behandelen als je een harde en nagenoeg roestvrije basis hebt, anders heeft een en ander weinig zin.Een beetje vliegroest aan de bodem is natuurlijk geen al te groot bezwaar.Maar als er al echt aanwijsbaar roestvorming aanwezig is heeft een en ander geen of weinig zin.
Ten eerste is dan de hechting slecht, ten tweede vertraag je hooguit het verder doorroesten, maar onherroepelijk wint de roest het v/d tectyl en/of bitak.
205 1.4,1995,Roland Garros.
205 1.4,98(2*).
205 1.4,97(1*).
1*Peus 504GL aut, rouge amarante 77.
Peus 504Ti,78,gris fum.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst.
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue.
Peus 404, Fam zwart,1970,ex-prefect