Interieurbekleders leder

Plaatwerk, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Interieurbekleders leder

Berichtdoor Wouter69 » 04 feb 2013, 19:56

Hallo Medeforumleden

Ik ben aan het sparen om het interieur van mijn 504cc opnieuw te laten bekleden. Wellicht handig voor iedereen die hier aan toe, is om ervaringen online te zetten over de prijs-kwaliteit verhouding van de vele autostofeerders.

Alvast bedankt
Wouter
Wouter69
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 15 sep 2012, 22:32

Re: Interieurbekleders leder

Berichtdoor MarcoPeus » 04 feb 2013, 21:33

Ik weet dat Autostofeerder Carla in Geleen heel veel tuning klanten heeft die veel geld uitgeven aan allerlei snuisterijen in t interieur van de vele (veelal) VAG producten. Ik heb er zelf ook iets laten maken vorige jaar en zij heeft verstand van zaken en kan alles maken (ook een dashboard in leer bekleden.)

Enkele prijzen die ik weet:
Dashboard Golf 1 compleet overtrekken in leer met stiknaden over de gehele lengte 600 euro
Compleet lederen interieur VW Golf 1 1750 euro
Hoedenplank en C stijl bekleden Golf 1 200 euro
Mijn "nieuwe" lederen 505 interieur voorzien van zetelverwarming uit het originele interieur 200 euro.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Interieurbekleders leder

Berichtdoor Gilletti » 04 feb 2013, 22:13

Nutteloos werk lijkt me om dat hier te doen.
Geen idee waar je woont maar ik kan me voorstellen dat je niet het halve land af gaat reizen voor je interieur.

Wat de één een prima prijs/kwaliteit vindt hebben, vindt de ander weer véééééél te duur... :roll:
Gewoon wat offertes bij je in de buurt opvragen en even langs gaan om wat werk te bekijken.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Interieurbekleders leder

Berichtdoor Wouter69 » 08 feb 2013, 20:52

Hallo Gilletti,

Ja het klopt misschien dat afstand een issue kan zijn. Maar als er genoeg ervaringen worden uitgewisseld begint dat probleem zich vanzelf op te lossen.

Verder,qua prijs geldt er inderdaad voor ieder een eigen budget, maar dat kan iedereen zelf bepalen. Dus ik hoop dat forumleden wellicht toch hun ervaringen willen delen.

Groeten en tot op de weg (in de lente)
Wouter69
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 15 sep 2012, 22:32


Keer terug naar Carrosserie en interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten