Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Mockenrue schreef:Wat ik trouwens heel lelijk vind, bij die nieuwe YA en YB kentekenseries, is dat de letter Y soms zo is:
. \/
. /
i.p.v.:
. \ /
.. |
(sorry voor de puntjes, proportioneel lettertype kun je niet goed positioneren, maar je weet wel wat ik bedoel)
AMPlas schreef:Als je een kenteken hebt wat bv is aa-23-aa dan kun je geen blauwe oldtimerplaten krijgen. Maar kun je dat kenteken vervangen door bv aa-23-23?
ik weet dat de wagen van voor bj 78 moet zijn en een kenteken moet hebben wat bestaat uit vier cijfers en twee letter (bv aa-23-23). Maar als je wagen wel van voor 1978 is, in 1996 is geimporteerd naar NL, daardoor nu een kenteken heeft met vier letters ipv vier cijfers, kun je dan een ander kenteken aanvragen (dus met vier cijfers) zodat je wel een blauwe kentekenplaat kunt bestellen?
ik leg over twee weken uit waarom ik dit wil weten![]()
JT schreef:2 jaar geleden kreeg ik voor de cabrio YA 85 91
.......
Zijn ze dus overgestapt? Situatie cabrio en coupé was dezelfde, maar YB rijmt niet met AL...
AMPlas schreef:Als je een kenteken hebt wat bv is aa-23-aa dan kun je geen blauwe oldtimerplaten krijgen.
brownie schreef:AMPlas schreef:Als je een kenteken hebt wat bv is aa-23-aa dan kun je geen blauwe oldtimerplaten krijgen.
Hoe kan het dan dat ik laatst een DS zag rijden met blauwe platen met een nummer cijfer,cijfer-P,letter-letter,letter? Dit kenteken is toch onlangs uitgegeven, maar dus wel in blauw uitgevoerd.
Keer terug naar Carrosserie en interieur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast