Nou, ik probeer m'n coupé aan de praat te krijgen, maar het wil niet erg met de koppeling....
Heb alle tekst hierover gelezen, moet wel erkennen dat ik een beginner op dit gebied ben.
Ik heb de set die Veen aanraadde gekocht (Btw, die bccp is een prima, vriendelijke en snelle leverancier!!! ik had diezelfde avond besteld, 2 dagen later binnen, incl tankcoating die ik ook nodig heb).
Dat betekent dat ik van onderuit druk op het systeem kan zetten. De lucht zou dan aan de bovenkant kunnen ontsnappen.
Maar zover komt het helaas niet.
Als ik de nippel eruit haal komt er niets uit. Voor zover ik het juist heb begrepen zou nu toch wel remvloeistof uit het systeem moeten lopen.
In het plastieke reservoir bovenin zit ruim voldoende remvloeistof.
Als ik druk op de losgedraaide nippel zet (met die bleed-set, zet je 1.4 bar op het systeem) gebeurt er niets, en volgens mij zou aan de bovenkant de lucht moeten ontsnappen.
Het koppelingspedaal laat zich heel licht bedienen en ik heb er al wel 100 keer op gedrukt...
Als ik een schroevedraaier onder op de bediening zet, zie ik wel vloeistof van onderen naar boven borrelen en weer terugzakken als ik 'm loslaat.
Ik dacht, dat probeer ik ook eens bij mijn andere 504, die schroevendraaier. Nu heb ik hetzelfde probleem daar ook...
Welke richting moet ik op?