beste forumleden
ik zit met een elektrisch probleem met mijn 406 coupe waar niemand lijkt uit te komen, hopelijk hier meer geluk.
het begon met een melding 'storing acculaadstroom'
ik ging gelijk hiermee naar mijn eigen garage, het probleem is dat de accu 'leegloopt' bij het uitzetten van de auto, opladen van de accu tijdens rijden gebeurt wel.
ze vervingen de accu, probleem hield aan, toen ook de dynamo vervangen, geen resultaat.
vervolgens zei mijn eigen garage, kom hem maar ophalen, wij weten het ook niet meer.
ik ben toen met de auto naar een peugeot garage gegaan ver bij mij uit de buurt die eerder mijn ecu en bsi succesvol heeft vervangen, ook deze hadden moeite het issue op te lossen.
van hun uit is de auto naar een 406 coupe kenner gegaan, deze concludeerde dat als de dynamo word ontkoppeld het lek ophoud.
probleem opgelost zo leek het, maar bleek toch niet te kloppen na vervangen van ook deze nieuwe dynamo, inmiddels hebben er 3 dynamos ingezeten maar probleem houd aan, de auto staat er inmiddels een half jaar.
heeft iemand een zelfde probleem meegemaakt? het lijkt me vreemd dat ik de enige ben met deze issues.