Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie
Martijn schreef:Hier een fotootje van mij met mn nieuwe aanwinst!
[/img]
ZEN schreef:Zie het ook nu pas, dankzij l'animal.
Op autoweek is er net een fotoserie van een 504 dangel geplaatst door iemand die deze auto (ik denk in Grunn) zag rijden.
Tamelijk onderaan de pagina!
Link:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,497031,2008665,page=43
L'Animal schreef:Heel mooi Martijn,
Da's nog eens een Peugeot met ballen. Wanneer is hij op de Nederlandse wegen te bewonderen? Ben erg benieuwd om er eens een in het wild te kunnen zien. Veel plezier ermee.
Marco
wowo schreef:ZEN schreef:Zie het ook nu pas, dankzij l'animal.
Op autoweek is er net een fotoserie van een 504 dangel geplaatst door iemand die deze auto (ik denk in Grunn) zag rijden.
Tamelijk onderaan de pagina!
Link:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,497031,2008665,page=43
Ik denk niet dat dat een Dangel is, staat alleen hoog. Type 1 Dangel bestaat niet.
Martijn schreef:L'Animal schreef:Heel mooi Martijn,
Da's nog eens een Peugeot met ballen. Wanneer is hij op de Nederlandse wegen te bewonderen? Ben erg benieuwd om er eens een in het wild te kunnen zien. Veel plezier ermee.
Marco
Zoals het er nu uitziet ga ik eind April naar de RDW, en de strijd aan met keurmeester en belastingambtenaar ( BPM over een ombouw die hier nooit is geleverd, wordt vast een feest!)
L'Animal schreef:Zoals het er nu uitziet ga ik eind April naar de RDW, en de strijd aan met keurmeester en belastingambtenaar ( BPM over een ombouw die hier nooit is geleverd, wordt vast een feest!)
Maar er rijden toch al Dangels in NL? Die van firma Deinum bijv., of bedoel je dat jouw specifieke GTI uitvoering nooit geleverd is.
Martijn schreef:L'Animal schreef:Zoals het er nu uitziet ga ik eind April naar de RDW, en de strijd aan met keurmeester en belastingambtenaar ( BPM over een ombouw die hier nooit is geleverd, wordt vast een feest!)Maar er rijden toch al Dangels in NL? Die van firma Deinum bijv., of bedoel je dat jouw specifieke GTI uitvoering nooit geleverd is.
Nou de strijd is eindelijk gestreden, ik heb net de nummerplaten op mijn Dangel verwisseld voor een Nederlands kenteken! Nu nog APK en dan de weg op! De RDW liet zich van haar minst buigzame kent zien en was erg lastig bij het afgeven van het kenteken. Zo is de handelsbenaming niet 505 break GTI Dangel 4x4 maar gewoon 505, is het aanhangwagengewicht niet ingevuld etc. Maar ik kan binnenkort rijden !
En dan naar de spuiter want ik laat m helemaal strakmaken en overspuiten. Leuke winterklus !
En dan naar de spuiter want ik laat m helemaal strakmaken en overspuiten. Leuke winterklus !
505.familiale schreef:Dag Martijn,
Wil dat pracht wonder op wielen wel eens zien. Wellicht kunnen we op een evenement afspreken kom ik met mijn Break GTI.
groet,
Chris
Koffiemolen schreef:Hallo Martijn,
Maar dus: ik wil die van mij op termijn ook wel eens een optische beurt geven, want hij steekt nogal af naast mijn gerstaureerde 504. Ben jij nou veel kwijt voor zo'n klus, wat doe je zelf, wat laat je doen etc. Ik heb veel technische referenties, maar niet van plaatwerkers en spuiters.
Martijn schreef:Reken op een totaal van tussen de 4 en 5 duizend ex onderdelen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast