van een wrak naar een leuke bak

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: van een wrak naar een leuke bak

Berichtdoor bobofm » 19 mei 2011, 23:28

Nou nou :)
Hier is die dan hoor....

Hallo allemaal, Ik ben Robbert Nijholt (zwager van 305 friesland) 34 lentes jong en sinds afgelopen weekend dus de nieuwe eigenaar geworden van de "WRAK" :shock:
In het dagelijks leven ben ik vrachtwagen chauffeur bij Hydraschelp en mag mij dagelijks vermaken met onderstaand auto'tje Hihi
voor de spec liefhebbers XF eyeliner 105 SSC 510pk (getuned naar 590pk :mrgreen: vol geladen weegt dit 57 a 58 ton) 4assisge Wielgro trailer die helemaal is gemodificeerd (allu chassis) 2 liftassen en de achterste 2 zijn gestuurd en eventueel afzonderlijk radiografisch bestuurbaar (voor de moeilijke plekjes zeg maar wij vertoefen vaak in woonwijken / erfen)

Afbeelding

Afbeelding

Getrouwd en sinds oktober vorig de gelukkige papa van Jeffrey

Sommigen van jullie heb ik mischien al eens ontmoet op de "Wolvegaaster toer tocht" bij v/d Valk, Zoniet dan zal dat zekers nog wel eens gebeuren !
Want ook wij zijn niet "vies" van een toertocht elders :!:

Eigenlijk rijd ik al vanaf het begin af aan in Peugeot tot volle tevredenheid (mede aangestoken door Hans) Diverse type's zijn hier al gepaseerd van 205 - 309 - 405 - 406 <-- nu dagelijks voor mijn vrouw en zoon:) en dus sinds deze week zelf een 305 automaat 18td van "86 ofwel de bekende van wrak naar bak auto tussendoor zijn er 2 kleine uitstapjes geweest naar Honda en VW, maar toch komen we weer terug bij peugeot.
Gelukkig bood Hans mij de mogelijkheid om deze auto te mogen rijden... 1ste opzet voor mij was een woon / werk auto maar ik weet nu al dat hij meer gebruikt gaat worden dan dat Hihi
Hier en daar heeft de auto wel iets aan aandacht nodig (denk daarbij aan lichte roest) maar dat gaat zekers goed komen!
Zoals bekend volgens mij was het eerst een benzine uitvoering maar dat is sinds vorige week dus veranderd naar een 18td met daarachter een automaat uit een 205 (TIP :!: ) helaas kan ik het toerental niet aflezen, maar bij een snelheid van 100 a 110kmh hoor je de motor maar amper draaien dus die draait lekker rustig.

Nou ja, Dit was zomaar even een korte kennismaking en ik zal proberen om jullie zo nu en dan op de hoogte te brengen van vorderingen / veranderingen / ervaringen
En wellicht zie ik jullie nog eens op een meeting !

Groet,
Robbert
Je voelt je lekkerder in een Peugeot!
bobofm
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 12 apr 2011, 23:48
Woonplaats: Mildam

Re: van een wrak naar een leuke bak

Berichtdoor jan-03 » 19 mei 2011, 23:39

welkom Robbert en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Op de foto ook een fantastisch mooi stuk"blik"... lijkt me mooi om daarmee te rijden.
Veel plezier met 305.
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: van een wrak naar een leuke bak

Berichtdoor ton » 20 mei 2011, 07:31

Welkom hier Robbert!!

Veel plezier met je "wrak".

Een fotootje van deze leuke bak zouden we wel op prijs stellen :lol: :wink:
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur

Re: van een wrak naar een leuke bak

Berichtdoor bobofm » 20 mei 2011, 16:43

Dank voor jullie welkom Jan & Ton :)

Wat betreft foto's komt dat allemaal wel goed, Heb alleen een probleempje met de pc :twisted:
Maar dat gaat zekers goed komen!
Je voelt je lekkerder in een Peugeot!
bobofm
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 12 apr 2011, 23:48
Woonplaats: Mildam

Re: van een wrak naar een leuke bak

Berichtdoor Marinus » 20 mei 2011, 18:44

Succes met de 305 met de het sterkere hart, maar je door-de-weekse auto zal wel iets meer diesel pk's hebben. Mooie combinatie om te zien. Veel plezierige kilometers in de 305.

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Vorige

Keer terug naar 305

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast