waar zo'n windkracht 10 al niet goed voor is!! Ik heb mn 305 GTX nu net een week en doe dus nog iedere dag nieuwe ontdekkingen aan mn wagen. nu vond ik al dat ie wat veel lawaai maakte bij hogere snelheden (en daar is ie toch voor gemaakt?!) maar nu stond ik bij die storm van afgelopen weekend voor het stoplicht en ik waaide bijna uit mn auto!

Verder heb ik nu ook gemerkt dat ik met alle ventilatieroosters dicht nog steeds enorm veel herrie hoor van buiten. net alsof een van de ventilatieroosters niet goed sluit ofzo. heb even snel geprobeerd te kijken dit week-end, maar kon het zo gauw niet vinden. Is dit een meer bekend probleem bij andere 305 eigenaren? en zo ja waar ligt het aan en wat kun je er aan doen?
de vorige eigenaar had een of ander sport-luchtfilter gemonteerd met veel chroom en rotzooi, volgens hem trok ie dan harder.

nog een vraagje voor ervaren 305 rijders: direct onder de grill zit een smalle opening met in het midden een klein verbindings-stukje. hoort daar iets van een "mini-grill"

stop maar weer eens.
groetn
AMPlas