Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Mockenrue schreef:We dwalen wel af, maar op vakantie in Frankrijk zag ik nog een VW Santana Wie kent die nog ?
Idranor schreef:Hallo lotgenoten!
Ik ben nieuw hier, ik heb me aangemeld omdat ik onlangs ook eindelijk een Peugeot heb aangeschaft en wel een 305GTX!
Ik ben al lang Peugeotliefhebber maar met een Fiat Ritmo verzeild geraakt. Geen voor de hand liggende auto voor een klassiekerliefhebber maar wel een bijzonder wagentje (vandaag de dag althans).
Maar nu heb ik dan toch ook eindelijk een Peugeot gevonden. Eind deze maand wordtie gekeurd en dan wordt het mijn daily driver die de Ritmo (die opgeknapt gaat worden) moet vervangen.
Ik hoop hier tips en ervaringen over de 305 te kunnen delen!
Idranor schreef:Hallo lotgenoten!
Ik ben nieuw hier, ik heb me aangemeld omdat ik onlangs ook eindelijk een Peugeot heb aangeschaft en wel een 305GTX!
Ik ben al lang Peugeotliefhebber maar met een Fiat Ritmo verzeild geraakt. Geen voor de hand liggende auto voor een klassiekerliefhebber maar wel een bijzonder wagentje (vandaag de dag althans).
Maar nu heb ik dan toch ook eindelijk een Peugeot gevonden. Eind deze maand wordtie gekeurd en dan wordt het mijn daily driver die de Ritmo (die opgeknapt gaat worden) moet vervangen.
Ik hoop hier tips en ervaringen over de 305 te kunnen delen!
404UXD schreef:Ik heb toch in Uithoorn de afgelopen jaren toen ik daar langskwam een paar keer gekeken naar een totaal verrotte witte 404 coupé onder een afdak van een restauranteigenaar (?) (niet Gilletti's auto... )
Dit restaurant is nu gesloopt en de 404 is foetsie...
Hij vroeg 2500 gulden en dat was ook veeel te veel....
Weet jij toevallig waar die 404 gebleven is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast