helaas wel ja
bij mij was het starten, afslaan, starten afslaan. Op een gegeven moment een steeksleutel in de carbu gestoken waardoor de klep open bleef staan, starten lopen als een zonnetje.
Als ik hem dan een tijdje 1500 toeren liet lopen (de normale stationaire stand bij koude motor) dan bleef het klepje wel hangen.
Lijkt/leek mij een probleem van de choke en of thermostatisch onderdeel daarvan.
ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij werkt de automatische choke met een thermostatisch deel wat de klep open en dicht laat gaan bij een koude/warme motor. Als dat defect is, tsja dan doet ie raar.
Ik heb mn GTX naar de garage gebracht, ze hebben er naar gekeken en niks kunnen vinden dat echt defect was. Ze hebben het klepje weer even goed afgesteld en de choke zelf nagelopen/afgesteld en nu doet ie het weer. Wel af en toe nog kuren, maar verwaarloosbaar.
de eerste suggestie van de garage was (dus zonder er naar gekeken te hebben) om een handchoke in te bouwen
HALLO! het is een GTX hoor, dat kan echt niet
Maar goed, al met al wel ervaring dus maar geen concrete oplossing voor je, alleen maar even mn verhaal kwijt
AMPlas