Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Wat is de klacht bij jouw zender?
folkert schreef:Ik neem aan dat je de zender in de sleutel bedoelt : de werking hiervan knapt enorm op met nieuwe batterijen (dat zijn 2 platte). Knip een kartonnetje ter grootte van de batterij, maak hier een gat in en leg in het gat een 1 cts muntje, een metalen ringetje o.i.d. (de bedoeling is dat het metaaltje gefixeerd is ten opzichte van de randen van de batterijen, maar wel contact maakt tussen de + van de ene en de - van de andere batterij.) Schroef de sleutel weer inelkaar en de boel springt open als je ernaar kijkt.... Suc6 !
Idranor schreef:folkert schreef:Ik neem aan dat je de zender in de sleutel bedoelt : de werking hiervan knapt enorm op met nieuwe batterijen (dat zijn 2 platte). Knip een kartonnetje ter grootte van de batterij, maak hier een gat in en leg in het gat een 1 cts muntje, een metalen ringetje o.i.d. (de bedoeling is dat het metaaltje gefixeerd is ten opzichte van de randen van de batterijen, maar wel contact maakt tussen de + van de ene en de - van de andere batterij.) Schroef de sleutel weer inelkaar en de boel springt open als je ernaar kijkt.... Suc6 !
Er zitten vier batterijtjes in m'n zender (als ik me niet vergis). Ik heb ze een maand of twee geleden vervangen en inderdaad werkte het toen veel beter. Maar inmiddels neemt de werking al weer af...
305gtx_break schreef:Lijkt ook een standaard kwaal, bij mijn eerste GTX moest ik zowat eerst de zender door de ruit gooien voor ie het deed.
Ravon 305 schreef:Bedankt voor de info ik zal het ff navragen bij de dealer.
Als dat te duur is denk ik dat ik toch een universeel setje haal dat kost 50 Eurie![]()
En het feit dat je zender en ontvanger samen moet kopen lijkt me logisch ivm freguentie's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten