de wagen is compleet op het linkerachterlicht na.
wie kan mij hieraan helpen ?
heb hem eens even met cleaner bewerkt en dat komt wel goed vooral al door de prijs , je koopt er geen fiets voor
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Dturbo schreef:Nee, man, de grille ligt op de bijrijdersstoel.......![]()
304 coupé schreef:heb me vandaag een 305 srd break gekocht met 114000km bj'80 .stond 6 jaar stil en starte van de eerste slag.




Idranor schreef:Die van mij heeft gewoon vier gaten inderdaad. Ik vind die velgen trouwens ook niet super maar verder ben je echt goed bezig!![]()
Bij simoniseren denk ik aan het kort rijden van auto's. Ik heb een vriend die Simon heet en zichzelf legendarisch maakte door zijn R5 tegen een graafmachine (die hij over het hoofd zag) te parkeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast