Heb daar gekocht:
4 gele duplo lampjes waarvan 2 er al in zitten
305 brochure
305 instructieboekjes
305 Olyslager vraagbaak
Maar dat terzijde. Ik besloot op de terugweg even door Laren naar Blaricum te rijden. Even wat moois tussen al die lelijke SUV's daar!
Slecht plan: de temp-wijzer ging akelig rap naar het rood toe.
Mijn noodoplossing werkte: de kachel op heet zetten (en het raam + dak open, de zon scheen toch) en de wijzer ging weer naar een veilige plek terug.
Ik heb later geen water onder de auto zien liggen.
In de radiator moet ik nog kijken naar het niveau. Ik kamp sinds zaterdagavond met griep, daarom is dat nog niet gebeurd...
Toch ben ik niet gerust. Iemand zei me dat er misschien een knik of een verstopping in een slang zit. Lijkt me vergezocht.
Hebben jullie een ander idee wat er aan de hand kan zijn?






