Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

404UXD schreef:Ruik je ook een patatlucht dan als je er achter rijdt?



Wim van Boekel schreef:Ben overigens zelf bezig met ander brandstof experiment.

Wim van Boekel schreef:Ik reed gisteren op de snelweg achter een oude Golf D, deze reed op plantaardige olie en dat kon je verdomd goed ruiken ook.
Dus als toevallig de politie-auto achter je rijdt, dan kan het grand malheur opleveren.
Ben overigens zelf bezig met ander brandstof experiment.

m&m schreef:Wat accijns betreft, ik kreeg te horen dat er op lpg geen accijns zit. ?!?
Indien zo, zou het met zonnebloem olie toch ook niet hoeven..
404UXD schreef:Ik ga het zeker ook doen, 59 cent per liter..., scheelt gemiddeld een duppie, heb ik het kwartje van Kok
weer terug.
Jan-Sietze schreef:Volgens "de wet" is het strafbaar.
Op alles wat je in je tank gooid moet je accijns betalen...

Keer terug naar Brandstoffen en smeermiddelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten