Nieuwe sleutelruimte in gebruik genomen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Rudie_Krämer » 02 mei 2010, 09:08

Humpie Dumpie is inmiddels door de APK heen gekomen heb er een paar weken in gereden en staat inmiddels te wachten op de tweede ronde.
Tijd om nog maar eens 2 meter extra vrij te maken.

Op de zolder een mooi bandenrek gemaakt zodat de stapels banden netter konden worden opgestapeld, dat gaf een hoop ruimte.

Gisteren de rijen boxpallets naar buiten gereden en beter opgestapeld, ze staan nu allemaal drie verdiepingen hoog en heb ik een hele rij kunnen inkrimpen. Kijk maar goed, de werkbank stond een meter rechts van het raam en hij staat nu achter het raam.
Aan de overkant staan nog wat pallets, maar daar maak ik een soort tafel van, heb ik daar een mooie werkhoek, heb daar goed licht heerlijk werken daar. Helaas heeft de verhuizing z'n tol gehad en heb weer veel last van mijn polsen en moet zien dat ik weer wat rust krijg :cry:

Afbeelding

Afbeelding
Zie je hoe mooi ze op elkaar zijn gezet, niet makkelijk voor iemand die geen diepte ziet, heeft me veel tijd gekost, en er is ook een pallet gesneuveld omdat ik hem verkeerd neerzette, moest hem overpakken :evil: en bij de tweede poging er wel goed opgezet, veel oefenen helpt :lol:
Oh ja ook gelijk een goede inhoudsopgave van gemaakt en op de zijkant geplakt.

Afbeelding

Ik kan er nu aan twee auto's sleutelen, humpie dumpie blijft er voorlopig staan en een andere zonder dat ik me in allerlei kronkels hoef te leggen :lol:

Het heeft wel een nadeel, mocht iemand een onderdeeltje nodig hebben en dat ligt onderin een boxpallet, dan heeft ie pech :? Ik ga ze er voorlopig niet uithalen. Ik heb hoop ik alle onderdelen die ik voor Humpie Dumpie nodig heb er tussenuit gehaald.
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 05 jun 2010, 21:23

Ik heb mijn oude balancer verkocht en er een set voor terug gekocht:

Afbeelding

Ik heb een ontzettende stapel velgen liggen en daar moet ik heel wat banden van afhalen en een deel van mijn racebanden zijn aan vernieuwing toe. Veel werk te verzetten :lol:

Moest nog wel wat improviseren want een wcd was 4 polig en de andere 5 polig, ik had alleen een vrouwtje van 16A en een steker van 16A en 32A, moest dus ff puzzelen om alles zo te monteren dat alles het tegelijkertijd kon doen zonder stekkers en wcd's te verwisselen. Is gelukt en ze werken allemaal naar behoren. Ik mis alleen een grote bandenlichter om de band van de velg te pellen :cry:

FF bij Brezan langs :wink:

Het wordt al een echte werkplaats :!:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 05 jun 2010, 21:27

nu wordt ik toch wel ERG jaloers ! 8)

Mooi man ! het is je gegund, goed gereedschap is het halve werk :wink:

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 05 jun 2010, 21:33

Harrie,

Ik ben er ook erg blij mee :mrgreen: .

Ik heb gezien dat 3 van de 4 banden van de Benetton ( de mooie) uit balans zijn en dat rijdt niet lekker, nu kan ik ze regelmatig checken en aanpassen. Ook staat er voor de winter op de verlanglijst een setje winter bandjes. Ik kan nu gaan zoeken.
Ook een set slicks moet ik nog zien te scoren voor augustus ( GTI racen op Zandvoort)

Ik hoef me weer niet te vervelen
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Vorige

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten