De dag begon wel erg slecht, met m'n vriendin de auto naar de sleutelruimte gebracht, ik dacht de 205 als eerste achter te laten en nog met de 104 heen en weer te rijden want die start slecht.
Nou dat heb ik geweten, thuis aangekomen kwamen de stoomwolken onder de motorkap vandaan en bleek er een waterslang gescheurd.
Piet gebeld, die kon niet komen, M. kon ik niet bereiken want ik had zijn nummer niet. Een extra vat koelvloeistof stond nog in de auto en ik dacht ik haal het wel. Nou ik was nog geen kilometer onderweg of de temp schoot naar de 100 graden.
Maar terug gelopen en Nelly uit de stalling gehaald. Nu staan er dus 3 auto's bij de sleutelruimte. Wat een gegoochel.
M. moest dus helpen met het slepen van de 104 naar de sleutelruimte ( zo had hij de klus niet voorgestel).
Maar ja om half twaalf kon de vervanging van de startmotor beginnen.
Ik heb er nu een kort exemplaar startmotor in gezet, er zat zo'n lange in.
Daarna de waterslang vervangen, vieze smerige K-klus is dag.
De S-vormige tussen het spruitstuk en de waterpomp
Ook dat verliep goed en als laatste klus de remslangen achter vervangen, draaide de leiding tussen links en rechts nog stuk en er ee nogal vreemde vervanger tussen gezet die loopt achter de brug langs ipv eronder door.
M. in aktie
Je kon er zo slecht bij dat we de uitlaat meer omlaag hebben geklapt, als je een brug ter beschikking hebt is dat heel makkelik
Deze remleidingen vervangen: