Zo, vandaag had ik een middag vrij (wat een heerlijk weer!)
En daarmee maar eens even de LNA onder handen genomen.
Allereerst de holle ruimten zo goed en kwaad als het ging uitgeblazen (kwam weinig uit) en vervolgens de ruimten weer opgevuld met een lekkere laag ML-tectyl. Ik denk dat wanneer ik dat jaarlijks doe, de auto nog wel eventjes mee kan :)
Een ander probleem was dat de koelventilator niet aansloeg in de file. Nu de LNA uiteraard geen koelvloeistoftemperatuurmeter (tich keer woordwaarde) heeft, had ik een nieuwe sensor gekocht. Ding gemonteerd, getest, doet het kreng het nog niet
Nu heb ik het dus maar op een rallye-manier gedaan door een knop te installeren waarmee ik de ventilator aan- en uit kan zetten. Het werk goed dus dat is fijn. Daarnaast ziet het er ook nog eens bijna origineel uit gezien het feit dat de schakelaar praktisch even breed is als de schakelaar erboven, dienend voor de kachelventilator.
Zie hier nog wat plaatjes:
na de winter:
tectyl die door een gelast plekje naar buiten druipt:
en de schakelaar voor de radiateurventilator:
![Afbeelding](http://i44.photobucket.com/albums/f2/ginkelvanmichiel/DSC_0862.jpg)