Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 17 sep 2013, 19:48

Ja, Gelukkig wel hoor.
Hebben voor dagelijks gebruik een citroen c5 en een xsara Picasso.

Vandaag bij co de fouw geweest in Sluiskil
Das een Peugeot restaurateur.
Voor de 2 draagbalken onder de portieren en schter spatborden v
Denkt hij zn 500 tot 700 euro.
Weet niet of dat dat veel is.

Lijkt me zelf wel mee te vallen.
Binnenkort nog eens verder bellen/ kijken
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor MarcoPeus » 17 sep 2013, 19:57

Incl. spuiten?? Dat is te doen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 18 sep 2013, 08:23

Ja compleet zei hij.
Alleen als er erg veel verborgen zou zitten dan liet hij het eerst weten voor dat hij verder gaat.
Maar ga ook nog ff verder kijken voor ik beslis
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor lionceau » 18 sep 2013, 09:45

Reken er maar op dat je meer roest tegenkomt dan je in eerste instantie dacht. Helaas is dat voor een 104 heel normaal.
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor MarcoPeus » 18 sep 2013, 10:00

Yep, precies zoals Tjard zegt. Een blaasje is meestal t puntje van de ijsberg, eronder schuilen de grote gaten en rottigheid. Zeker bij een 104. Weet er alles van.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor 403diesel » 18 sep 2013, 10:38

Lijkt mij ook redelijk optimistisch.
Als je de materialen bij elkaar optelt ben je al zeker €200,- kwijt. Dorpeltjes zullen toch niet minder dan €60,- per stuk zijn, potje lak in de kleur, grondverf, lasgas, etc. Als de dorpels er al zijn. Voor de resterende €300,- kan je dus globaal incl btw zo'n 6 uur besteden. Dat voor 2 dorpels vervangen en wielkast(en) netjes repareren lijkt me erg abitieus. Kijk een beetje uit dat de dorpels niet over de oude heen gezet worden; dan kan je over 2 tot 3 jaar opnieuw beginnen met dubbele kosten.
De voorbeelden hiervan zijn legio. Je bent van harte uitgenodigd eens in Beesd te komen kijken.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 18 sep 2013, 15:08

Bij Co weten ze van de hoed en de rand..
Dus zullen ze de krokanterie vast goed beoordeeld hebben..
Goed adres, meteen toehappen als de aanbieding klopt..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 18 sep 2013, 15:36

Beesd is best te doen vanuit terneuzen.
Ik denk dat ik die aanbieding aan neem.
Vind t zeker belangrijk dat meer mensen meekijken dan alleen ik.
Ik denk wel dat Co wel weet waar hij het over heeft. Maar hij vroeg ook specifiek wanneer ik het wilde laten doen.
Toen ik zei in de winter maanden kwam hij met deze prijs.
In de winter is het erg stil meestal bij hem.
Dus denk dat dat ook mee speelt
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 17 okt 2013, 17:29

@fredenjuan
Hoe staat het ervoor met de reparatie's???
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 22 okt 2013, 07:26

Hoi Jan,

De peus staat nu op stal in afwachting.
Heb een lasser gevonden die het samen met mij wilt herstellen.
Ga proberen om het plaatwerk zelf te snijden en kloppen.
Maar het liefst zou ik origineel plaatwerk hebben, masr nog geen idee wasr ik dat kan vinden
Het gaat om 2 dorpels en wielkasten aan achterzijde.
Enige suggestie zou welkom zijn.
Misschien dat ik bij mooi weer nog een keer naar Beest rijdt.
Wil er niet te lang mee wachten.
Mn maat en ik hebben plannen om er volgend jaar mee te gaan kamperen in Frankrijk met een bezoekje aan het Peugeot museum.

Gr Fred
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 22 okt 2013, 07:49

Orgineel plaatwerk bij PCN, heb ik ook dorpels vandaan...
Wel lid zijn of worden dan.. Is een leuke club waar je veel aan kan hebben en nog gezellig ook....
Bij Serge in Beesd ben je natuurlijk zeker van vakwerk..
Als je zeker wilt zijn van een goede beoordeling van je huidige plaatwerk ben je bij hem ook op het goede adres..
Ik begrijp nu dat je het liefste alles zelf wil doen ?... Is dit vanwege de kosten of? Je had van Co ook een aanbieding die mij niet verkeerd leek..
Of Co ook orgineel plaatwerk gebruikt durf ik niet te zeggen...
Als er plaatjes over de roestschade heen worden gelast en dan een kwast zwarte zooi erover ben je snel klaar natuurlijk.. Dit zou je moeten vragen..
Serge is ook goede plaatwerker hij kan de stukken zelf maken en dit kan ook voordelig zijn...
Hij zal niet plaatjes ergens over heen gaan bakken voor de apk o.i.d.. Tenzij je die zo wilt hebben natuurlijk.. hahaha klant is koning..
Bij mijn laatste aankoop lijken ook een paar van die snelle reparatie's te zitten....
Ik zou zeggen stap in de auto er rij eerst nog eens naar Beesd..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor lionceau » 22 okt 2013, 13:08

Op marktplaats staan nog nieuwe achterspatborden en een binnenscherm te koop.
Serie04 heeft vast wel nieuwe dorpels liggen.

Gr,

Tjard
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 23 okt 2013, 13:05

Amai,
Alvast bedankt voor deze reacties.
Tja dat ik zelf wil meehelpen heeft meerdere redenen.
Ik leer graag de technieken die bij dat werk horen
De kosten spelen zeker ook mee
Maar wil ook weten dat t goed is.
Vandaar dat ik t liefst een beetje origineel plaatwerk zou willen,
Of zeker weten dat t netjes is.

Nu eerst info vinden over de PCN club

Ps.

Er zijn nu nergens meetings meer hè denk ik
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor Bart-Peugeot » 23 okt 2013, 20:11

fredenjuan schreef:Nu eerst info vinden over de PCN club


http://pcn.nl
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor fredenjuan » 27 okt 2013, 10:39

Bedankt
citroen c5 2001
citroen xsara picasso 2000
citroen bx 1991
peugeot 104 1980
fredenjuan
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 01 sep 2013, 00:17
Woonplaats: terneuzen

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor Daniel » 28 nov 2013, 01:53

Goedenavond(/nacht)!

Hier nu ook een verse 104 bezitter, ik heb een paar maandjes geleden een blauwe 104 "gered" hoop ik.
Kenteken 92-YA-49, misschien dat iemand haar herkend ;-)).

Ik heb al met heel veel plezier allerlei verhalen mogen lezen op het forum en ik vind het erg leuk om te zien hoe er telkens met verse moed begonnen word aan de problemen die zo'n 104 toch steeds weer naar voren brengt.

Maar nu is het dan toch ook tijd om mijn kuren te delen helaas.
In Juli heb ik een leuk gekleurde maar goed vergane 104 gekocht om een beetje op te knappen en dan te kunnen rijden. Op het eerste zicht leek het ook allemaal nog niet al te erg maar nu ik wat verder ben geloof ik toch dat dit op termijn een echt restauratieprojectje is. Ze had al sinds 2006 geen APK meer en was in 2003 geimporteerd naar Nederland. Een vorige eigenaar had haar op een golfje ingeruild en nu was mijn verkoper aan het twijfelen of die zelf aan de slag zou gaan of het een verkoop zou worden. Na een paar onderdeeltjes vervangen te hebben (bandjes voor en benzinepomp) had hij toch besloten om voorlopig maar tot verkoop over te gaan aangezien zijn 2 oude volvo's toch ook nog het e.e.a. van aandacht vroegen. :shock:

Dus daar stond ze dan! Bij mijn opslag achter te wachten tot ik tijd had om er eens aan te beginnen. Nu was dat gelukkig een maand geleden al zo en heb ik zelf de vastzittende remmen mogen demonteren/reviseren waar ook een paar remleidingen licht opgeschuurd en gespoten zijn. Harstikke goed gegaan, tot dusver geen probleem.. Daarna heb ik wat ellende gehad met hoogstwaarschijnlijk rondhangende lui op het industrieterrein die het leuk vonden om de banden langs 1 kant leeg te laten lopen. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe voorband want die was lek doordat de velg erop had gestaan een weekje lang. Maarrr vol goede moed even het reservewiel eronder en dat bandje komt bij de APK wel!

Remsysteem ontlucht en alle ellende van dien en toen bleek er een probleem met de elektra waar ik mij niet verder over gebogen heb. Feit wil namelijk dat er tegenover mijn opslag een goede universele garage zit met mensen die nog niet houden van alles klakkeloos vervangen :lol: . Dus hier heb ik het verlichtings electraprobleem op laten lossen alswel het laswerk aangezien ik geen behoefte had om in de electra te duiken en niet kan lassen.

Anderhalve week later was het zo ver! APK gekeurd! Wat laswerk, schoonmaken van de carbarateur, bandje en wat electra verder. Wat een feest, tijd voor een rondje! Ai ai, na 2 rondjes over het industrieterrein ging het laadstroomlampje knipperen en later branden. Dynamo eruit en naar revisiebedrijf ->> koolborstels op, viel dus erg mee. Dynamo weer gemonteerd en gaan! Geen probleem, echter sputtert het motortje nogal wat en start niet altijd even makkelijk. Zowel de visie van de garagehouder als de mijne was; hij zal na 4 jaar nauwelijks gereden hebben en dus zal die wel even los moeten komen.. Echter het gesputter bleef tot vandaag..

Bij een vriend van mij in de straat die ik op kwam pikken voor het sporten was het geen stotteren maar uitvallen geblazen.. En vanaf daar.. geen meter meer.. niet meer starten maar de startmotor draait wel rond en aan de klank van de motor te horen doet de choke/gaspedaal wel iets.. Ik had het motortje al eens eerder verzopen :oops: (uit verdediging, auto'tjes en choke zijn van (ver) voor mijn tijd ;-)) dus ik dacht dat dat weer het geval was, maar doorstarten hielp niets dit maal.. Dus aangezien de startmotor al minder fanatiek begon rond te draaien de 104 750 meter verder naar een parkeerplaats vlakbij mijn huis geduwd en daar staat die nu te wachten op een onderzoek en een acculader :P . Gauw met een andere auto naar sport en dat was nog wel goed gered :D .

Dan de hamvraag; wat kan er allemaal mis zijn? Ik heb vandaag voor ik ging rijden nog het oliefilter en luchtfilter vervangen, die had ik direct meegenomen met de remonderdelenkoop in Hilversum. Daarnaast om te checken of ie misschien te arm of te rijk staat een bougie losgedraaid maar die was (ook volgens de garagehouder) netjes koffiebruin met een zwart ringetje net boven de schroefdraad zeg maar. Uiteindelijk nog 15 kilometer gereden en op een hellingkje geparkeerd bij mijn vriendin en toen onderweg terug dus weer meer haperen/inhouden en hoesten en stationair afslaan met de choke in. Normaal "ploft" de uitlaat al wel wat en ruik je wat benzinedampen, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de choke niet helemaal dicht kan zetten omdat ze dan afslaat.

Ander probleempje van vandaag bedenk ik mij aan het einde van het verhaal is dat het remvloeistofreservoir ineens leeg was na 1.5 week, maar daar kom ik morgen wel achter :lol: .

Als eerste bedankt voor het lezen en ik ben reuze benieuwd of iemand na dit hele verhaal een suggestie kan doen!

Alvast hartelijk dank!

Groet groet groet,
Daniel.

PS: Ik wist niet of het genoeg was voor een eigen topic, dus ik het het maar even hierheen gegooid. Mes excuse moest dat wel zo zijn. :-)
Daniel
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 06 nov 2013, 15:59

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 28 nov 2013, 08:24

Welkom
We zijn heel blij met een verse 104 liefhebber..!!
Je hebt al veel gedaan aan het welpje..
Heb je de brandstof toevoer ook gecontroleerd.?
De tank zal vervuild zijn hoogstwaarschijnlijk.. In de tank zit een filter wat kan dichtslibben of vergaan..
De brandtofpomp kan ook haperen of verstopt zitten en ja misschien zit er ook nog een los filter tussen de slang ergens..
En het kan ook nog een ontstekingsprobleem zijn..
Er is hier veel kennis van de 104 dus moet het op te lossen zijn..
Remvloeistof lekkage zou ik meteen ook nalopen bij je remcilinders enz..
Waar zit je?..
Foto's zijn Welkom...
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor Daniel » 28 nov 2013, 18:11

Hartelijk dank Jan! Ik heb er inderdaad al het een en ander aan mogen versleutelen om haar APK gekeurd te krijgen, maar die heb ik in mijn zak.
Nu nog zorgen dat ie weer wil rijden :roll: .

Ik heb de accu vandaag weer opgeladen en vervolgens met volle accu nog maar eens moedig geprobeerd te starten maar natuurlijk geen reactie.
Dus toen heb ik even de bobine losgetrokken en met wat moeite de brandstoftoevoer naar de carbarateur om te zien hoe/of de benzinepomp het nog doet.
Die doet het nog, maar ik weet niet of het enthousiast genoeg is..? Daarom heb ik het maar even gefilmd.

Download van een kort filmpje van de output van de brandstofpomp:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QJLO6RDX7EX6&download=4PHUIYZV4MJO&start=1385653562

Er komt dus benzine uit (zo ruikt het ook :mrgreen: ) maar of het voldoende is? Ik kon zo wel mooi zien dat de bobine vonkte, al is dat natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Ik hoop dat ik zo niet iets heb gesloopt?

Daarnaast had ik nog wat vragen en daar ook wat foto's van gemaakt:

Afbeelding
Hier loopt volgens mij in die sleuf olie in, van het oliefilter komt het niet die had ik al gechecked.. Ideeën?

Afbeelding
Een losse slang vanaf de radiateur?? Netjes afgedopt haha, maar moet die niet ergens iets koelen o.i.d.?

Afbeelding
Nog zo'n interessante losse slang, ditmaal naar het luchtfilter. Niet afgedopt en ligt gewoon los te liggen..??

En dan nog een slideshow van wat foto's van de remervaring:
http://www.picturetrail.com/sfx/album/slideshow/24487727

Enn nog een foto'tje van hoe ze er nu bij staat:
Afbeelding

Naast de 2 dagelijkse collega's :D . Die starten gelukkig wél altijd.

Alvast weer hartelijk dank!

Oja nog even als aanpassing: Ik kom uit Ermelo op de prachtige veluwe :-) . Maar een belangrijke vraag; zit dat filtertje een beetje op een toegankelijke plaats? Ik heb nu namelijk niks om haar omhoog te helpen.. De sensor heb ik al wel ontdekt, maar dat dekseltje kreeg ik er niet zo 1 2 3 af en het werd al donker, dus heb ik de handdoek voor vandaag in de ring gegooid.
Daniel
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 06 nov 2013, 15:59

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor M. van der Meulen » 28 nov 2013, 18:39

Daniël,

In de kofferbodem zit een grote zwarte dop, boven de vlotter. Als je een keer de tank zowat leeg hebt dop eruit, alles rondom de vlotter vrijmaken van zand en stof, handig met een stofzuiger, dan de ronde klem-ring lostikken, waarna je de stekker voor de draad naar de benzinemeter loshaalt. Dan voorzichtig, met een draaiende beweging de vlotter uitnemen. Voorzichtig ook met de ringpakking! Rechtsvoor moet je met een zaklampje een rechthoekig gaasje kunnen zien zitten, boven de aanzuigopening tegen de voorkant.

Normaal gesproken loopt de dunne slang vanaf de radiateur naar het expansievat :roll: Vreemd dat je op dat vat een blinde aansluiting hebt :?:

Kan de olielekkage vanonder de brandstofpomp komen? Naast de pakkingring onder de sensor daarnaast, de enige plek lijkt me. Succes, groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 28 nov 2013, 20:17

Zo dat is een fraai 104tje.
Mooie kleur ook.
Kijk de brandstofslang goed na op lekkage en of scheuren want anders zuigt ze ook valse lucht.
Waar de slang de carb ingaat zit ook een zeefje.
Alles aandachtig nalopen.
Gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor MarcoPeus » 28 nov 2013, 20:20

Leuke 104 hoor in een mooie kleur die ruim een half jaar geleden vaak voorkwam op t forum in allerlei verkoop topics. Hou 'm heel.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor Rudie_Krämer » 28 nov 2013, 20:31

Bij valse lucht zal de motor meestal nog wel aan slaan, maar rot lopen, moet je natuurlijk wel nalopen, maar ik vermoed toch ergens in de ontsteking of verstopte carb.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor Daniel » 28 nov 2013, 22:54

Mannen allereerst hartelijk dank voor de mooie reacties! Ik was zelf ook ontroerd over het leuke kleurtje :D .

Ik ben benieuwd wat er met dat expansietankje gebeurd is. Ga ik morgen eens kijken waar dat hoort te zitten in het wph en op zoek naar het een en ander aan onderdelen.
Ik vrees namelijk dank Rudie gelijk heeft en het in de onsteking/carburateur zit. Morgen eens op zoek naar een revisiesetje en deze uit elkaar halen. Dan ook gelijk eens in de tank kijken, die is nog niet een kwart vol.

Kan iemand overigens nog iets zeggen over de output van de benzinepomp :?:

Kan het zijn dat ik (nog) geen priveberichten kan sturen?
Daniel
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 06 nov 2013, 15:59

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor lionceau » 28 nov 2013, 23:08

Het kan zijn dat er een aftap kraantje onder op de radiateur gezeten heeft.
Misschien is deze afgebroken en hebben ze het door die slang er aan te maken "opgelost".

Gr,

Tjard
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Wat heb je vandaag weer aan je 104 gedaan?

Berichtdoor jan-03 » 29 nov 2013, 09:40

Auto heeft toch nieuwe apk, heeft toen toch wel gereden toch?
Berichten sturen kun je na een aantal posten..
Dus nog even doorberichten hier dan kun je ook ons een priveberichtje sturen.. :D
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron