Ik heb je hele verhaal nog eens door zitten pluizen en dat is echt genieten, je hebt het zo grondig aangpakt, een lust voor het oog. Al die nieuwe onderdelen en met zo nauwkeurig afgewerkt, ik ben er jaloers op. Ik ben bij de restauratie van de Benetton te lang bezig geweest. Ik dacht een gaatje in de dorpel te dichten en vervolgens ben ik 18 maanden aan het buffelen geweest en kon gewoon het geduld niet meer opbrengen om zo precies te werk te gaan, ik wilde weer rijden en wel snel
. Dat is nooit goed voor een mooie afwerken.
Petje af
Paar vraagjes:
-heb je er nieuwe klepgeleiders in laten zetten, dat kon ik niet goed zien
-het erin zetten van de nieuwe rubbers in je draagarmen, hoe ging dat? ( heb je daar nog wat fotos van?) Ik wil dat ook doen, maar ik heb VISA GTI draagarmen en kan nu niet terugvinden of daar de rubbers hetzelfde van zijn. Krijg je de rubbers er ongeschonden uit? Ik wil mijn draagarmen laten poedercoaten maar de rubbers overleven de hoge temp waarschijnlijk niet. Ik heb het speciale gereedschap waarschijnlijk wel ( ligt boven en daar kan ik nu niet bij
) maar ben benieuwd naar je ervaring ( fotos?)
Is wel een speciaal moment hoor als het hart van de auto weer klaar is, zeker met die toename in pk's. Ga je er een speciale uitlaat onder zetten of ga je voor een geciliviseerde?
Veel succes
GrR