Nieuwe sleutelruimte in gebruik genomen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Rudie_Krämer » 03 dec 2009, 07:55

Er begint eindelijk een beetje lucht in te komen, maar op de vloer blijft het een puinhoop en ik loop constant spullen te verplaatsen van de ene naar de andere kant, gek word ik ervan :lol:
Afbeelding

Maar deze kant van de stelling is nagenoeg leeg :x
Afbeelding

Zondag hoop ik voldoende ruimte op de vloer te krijgen. Ik moet nu in de nieuwe sleutelruimte die underlayment platen leggen om de stellingen boven te kunnen plaatsen enspullen naar boven te krijgen want ik heb geen plaats meer om de rest van de spullen neer te zetten :shock:

Als iemand zondag niets te doen heeft is hij welkom :wink:
GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor M. van der Meulen » 03 dec 2009, 18:54

Ikke helaas niet, wél de 12e de hele dag :wink:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 03 dec 2009, 23:06

ikke helaas ook niet, ik mag zondag m'n 50e verjaardag vieren. 8)
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 11 dec 2009, 00:05

Zaterdag de grote verhuisdag 8)

Gino komt, Markus komt, Piet komt

Oscar komt met oplegger en vorkheftruck

Ben ik nog iemand vergeten :wink: :?: Of zijn er nog mensen die zich op zaterdag altijd vervelen :mrgreen:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor 403B-1963 » 11 dec 2009, 09:27

Hallo Rudie,

Ik heb zelf veel te veel om handen dus van mij helaas geen hulp. :(

Maar ik wens jullie veel sterkte en vooral plezier :-) tijdens het overhuizen. Pas wel op jullie rug (gen).

Foto's maaken en hier plaatsen svp. :!:

Groeten Bevaros
Trotse bezitter van een 403B8 uit 1963, een 403 Familiale uit 1962.
Tevens een 406 2.0 voor dagelijks gebruik. Lid van de APH.
Avatar gebruiker
403B-1963
 
Berichten: 848
Geregistreerd: 11 feb 2006, 11:22
Woonplaats: Wamel

Berichtdoor Gino » 11 dec 2009, 16:59

@ Rudie :

Krentebollen..................... :mrgreen:

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Berichtdoor M. van der Meulen » 11 dec 2009, 18:59

Verzamelen op de bekende plek zeker, en vanaf hoe laat is de vestibule open :?: :mrgreen: Ik vertrek zo rond 7.00u denk ik, kan er dan tegen 10-en zijn pak'm beet....

PS Hopelijk geen wegafsluitingen e.d. langs Delft? Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Gino » 11 dec 2009, 19:08

Ben ik er ook rond 10en.........

Grrtz, Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Berichtdoor Rudie_Krämer » 11 dec 2009, 19:24

Dat is een mooie tijd

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor M. van der Meulen » 12 dec 2009, 21:07

Viel het tóch weer mee, om op de vroege zaterdagochtend vlot naar Delft te knorren 8) Lekker rustig op de weg, en bij aankomst nog efkes de tijd voor een tweede ontbijtje :mrgreen:

Wederom een productieve en gezellige dag gehad, fris, droog en zonnig, jammer dat het nu zo vroeg donker is, en al met al de dag te kort voor een tweede ronde. Ik schat dat ondertussen toch wel 3/4 van de Delftse inventaris over is, maar Rudie is er nog niet klaar mee, dus daar gaan z'n Kerstdagen vrees ik :?: :roll:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 12 dec 2009, 22:29

Ik ben nu pas thuis, lekker bij Norbert nog een heerlijke bord pasta naar binnen gewerkt, met nog een heerlijk Palmpje erbij daarna onder een kop koffie de dag nog eens de revu laten passeren.

We hadden vergeten de vorkheftruck weer op zijn plaats te zetten :oops: en daarna nog even naar de oude sleutelruimte teruggereden, maar toen ik binnen kwam schrok ik toch nog wel hoeveel spul er nog stond :x

Ik ben nog niet klaar :?

Maar we hebben een gigantische bak werk verzet, dankzij Gino, Markus, Matthijs, Piet en niet te vergeten Oscar.

Man ik ben gebroken :mrgreen:

FF de foto's uploaden

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 12 dec 2009, 23:07

Ik was vanmorgen mijn mobiel vergeten dus moest nog ff naar mijn werk, dus ik was wat laat bij de ruimte, staat daar toch een grote oplegger, wow man dat had ik niet verwacht. Oscar kon mijn zijn werk deze oplegger plus vorkheftruck gebruiken.

Afbeelding

Afbeelding

We hadden niet eens tijd voor een bakkie ( wat een slavendrijver hoor ik jullie al denken :oops: )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

OK ze mochten dan toch ff een bakkie doen :wink:
Als vanouds de kantine weer gevuld

Afbeelding

Matthijs op de achtgrond de stelling aan het demonteren

Afbeelding

Gino kwam met een fototoestel aangesneld: Kijk die Krämer doet ook eens wat ( helaas moet ik toegeven dat ik zelden iets doe en alles door anderen laat opknappen :wink: )

Afbeelding

De oplegger al voor de helft gevuld, aan het eind van de dag kon er nog geen borrelnoot meer bij zo vol :mrgreen:

Afbeelding

Na de lunch zijn we naar de nieuwe ruimte gereden en snel een boel ruimte gemaakt, zoveel mogelijk naar boven gesjouwd. De beneden verdieping was bijna geheel leeg ( niet voor lang :mrgreen:

Afbeelding

Daar kwam de volgende lading al aan:

Afbeelding

De hele ploeg is boven als een speer aan de gang gegaan om de stelling weer te vullen om zo weer ruimte op de vloer te creeren

Afbeelding

Gino wilde nog ff met de oude vorkheftruck op de foto (bewijs voor zijn werk :wink: )

Afbeelding

De echte kerels aan het werk:
Afbeelding

Afbeelding

Ik zei toch dat het niet lang leeg zou staan :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Kijk daar stond ik toch wel van te kijken: Markus had een bloemetje meegenomen ter ere van de nieuwe sleutelruimte

Afbeelding


Ik ben helemaal sprakeloos, ik heb vandaag bijzonder veel hulp gekregen, daarvoor dank, dank en nog eens dank.

Ik voel me een bevoorrecht mens

Groetjes Rudie
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Gino » 13 dec 2009, 00:04

Rudie,

Graag gedaan, hoor.

Gino :mrgreen:
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Berichtdoor Harrie » 13 dec 2009, 00:15

i am impressed.. :shock: :shock: :shock: G E W E L D I G !
TEAMWORK ! grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor martinowic » 13 dec 2009, 01:08

GEweldig!!Wat een werk :mrgreen::shock:

kon helaas niet helpen :oops: met de kleine man

kom graag eens kijken!

Ik zeg:

petje af!
Groeten, martinowic

104 ZS coupe rood '79, 405 srx 2.0 automaat Vendome vert sorento '95 (Clio 1.2 tce '12)
martinowic
 
Berichten: 379
Geregistreerd: 14 feb 2006, 13:01
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor M. van der Meulen » 13 dec 2009, 11:32

Klein gezichtsbedrog misschien, op foto 9 kun je zien hoe de oplegger al doorbuigt van al dat gewicht in de palletbakken :wink:

Jammer genoeg kieperden op de nieuwe plek tijdens het hijswerk op zolder met een donderende klap twee gevulde ladeblokken van de lepel, hopelijk valt de interne schade mee, en maar gauw de gebroken traptrede vervangen :!: Gelukkig zijn we de dag verder zonder schade en persoonlijk letsel doorgekomen, veiligheid sneeuwt nog wel eens onder tijdens zo'n spannende gebeurtenis..... :wink:
Laatst bijgewerkt door M. van der Meulen op 13 dec 2009, 15:48, in totaal 1 keer bewerkt.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Frank 205 » 13 dec 2009, 14:06

Rudie, dat heb je weer mooi voor elkaar zo!!
Succes in je nieuwe ruimte.
Peugeot, groot of klein, altijd fijn!
Frank 205
 
Berichten: 974
Geregistreerd: 05 nov 2004, 12:09
Woonplaats: Hengelo (O)

Berichtdoor Matthijs » 13 dec 2009, 17:14

Altijd leuk en gezellig om Rudie te helpen. Goed om iets terug te doen. Zonder hem zat er bij mij geen nieuwe koppeling in de 104.

Het is altijd weer verbazingwekkend hoeveel onderdelen Rudie heeft. Zoals hij zelf gisteren zei: je hebt smalle bumpers en brede, voor en achter, chromen en niet chromen etc. Rudie heeft ze allemaal.

Gisteren alleen wel de tankdop verloren. Lijkt mij niet dat hij gestolen is, zat er één op met slot. De weg naar Rudies oude opslag is het laatste stuk van klinkers. Volgens Piet kan je er met een 104 het hardst over vergeleken met andere auto's, ook al rammelt dan wel alles aan alle kanten. Misschien verlies je dan alleen wel je tankdop? Heeft misschien iemand er weer één voor mij, of kan je die nog gewoon kopen? Er zit nu een plastic pindakaaspotdeksel op.

Tot een volgende keer weer, Rudie?

Groet Matthijs
104 zl 1983
106 accent 2000
(Xsara break 1999)
Ford Focus Wagon 2010
Matthijs
 
Berichten: 147
Geregistreerd: 28 jun 2008, 13:30
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 dec 2009, 23:55

Zo helpen we elkaar toch?

Tankdoppen zijn niet speciaal, kan je zo bij de autoonderdelenwinkel kopen.

Maar ik heb er ook nog wel een paar denk ik, misschien heb ik nog wel een echt peugeot exemplaar.


Over de volgende keer....

Ik zoek nog een paar handen voor volgende week zondag, want ik ben er nog lang niet :?

Ik heb inderdaad veel onderdelen, veel te veel heb ik afgelopen tijd gemerkt.

Het weedeinde is niet helemaal zonder schade verlopen. De ontbrekende traptrede is me toch fataal geworden. Een van die honden kwam te trap opgelopen en hij had eerder al tegen de paak staan piesen, dus ik was behoorlijk "pissig" op dat beest.
De trap op was makkelijk voor dat beest, maar naar bekenden niet. Ik heb een paar minuten geprobeerd om dat tering ding naar beneden te jagen en hij tuimelde bij de ontbrekende trede zo naar beneden. Die viervoeters komen altijd op hun pootjes terecht maar ik niet. Ik voel mijn enkel nogal :evil:

Zal ik een teaser kopen om die beesten mijn ruimte te ontzeggen :P

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 19 dec 2009, 19:50

Gino en ik hebben weer een berg werk verzet. We hebben de lage palletstelling met de vorkheftruck naar boven gezeuld en twee secties opgebouwd, mooi hoor geeft weer een berg ruimte.

Vervolgens een stuk of 6 boxpallets met onderdelen naar boven gebracht.
Nu heb ik denk ik voldoende ruimte om de spullen die er nu nog in de ouder ruimte staan over te brengen.

Moe maar zeer voldaan :D .
Helaas geen foto's gemaakt, was ook niet echt interessant :lol:

PS mocht iemand morgen zich nog gaan vervelen, kom gerust helpen. Ik heb nog bergen werk te doen :wink:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Sneeuw pret

Berichtdoor Rudie_Krämer » 20 dec 2009, 10:32

Een heleboel mensen zullen vandaag genieten van de sneeuwpret, maar ik niet.

Ik heb gisteren mijn aanhanger volgeladen, maar met dit weer zal het uitladen niet gaan lukken :(

Het risico dat ik bij mijn sleutelruimte niet meer weg kom is levensgroot aanwezig :evil:

Ik heb nog sneeuwkettingen liggen, maar die heb ik nog nooit gebruikt en om in de sneeuw die dingen er voor de eerste keer eromheen te krijgen is geen prettige zondagmorgen gedachten.

Ik hoor net dat het bij ons in het westen gaat dooien, misschien in de loop van de middag heb ik wat meer geluk.


We zien wel :mrgreen:

Ik kan altijd nog ff verder met Humpie Dumpie :lol:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Laatste oproep voor de laatste week van het jaar

Berichtdoor Rudie_Krämer » 22 dec 2009, 21:08

Het slechte weer is voor mij een heuze spelbreker, de opruit van mijn sleutelruimte ligt helemaal vol sneeuw en ook voor mijn oude sleutelruimte is er geen doorkomen aan. Een verloren week en een kostbare week.

Dat betekent dat ik maar een 3 dagen ter beschikking heb om de rest over te halen, ik ga dat waarschijnlijk niet redden en ben opzoek naar alternatieven.

Mochten mensen nog wat energie kwijt willen naar zich rond te hebben gegeten, dan zijn ze welkom. Vooral 28 en 29 december zal het zwaarte punt zijn, zondag 27 is wat mij betreft mogelijk, maar woensdag 30 moet ik nog bekijken, donderdag 31 ben ik jaren dus dat gaat het niet worden.

Als het slechte weer aan blijft houden dan komt de planning nog sterker onder druk te staan en zal ik misschien nog een maand langer moeten huren, het zij zo, wat niet gaat dat gaat niet.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Gino » 22 dec 2009, 21:13

Woensdag de 30ste kan ik je wel helpen,

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Berichtdoor M. van der Meulen » 22 dec 2009, 23:16

Helaas, wat mij betreft deze keer geen mogelijkheid. Volgende week t/m woensdag aan het werk. Tenminste ik hoop dat dat een beetje gaat want afgelopen zondagmorgen met sneeuwscheppen bijzonder pijnlijk door m'n rug gegaan :evil: Met m'n romp een beetje uit het lood lijkt het me niet verstandig in Delft te gaan sjouwen en slepen, nog afgezien van de te verwachten weersomstandigheden.

Hopelijk komt het desondanks wel voor elkaar, en ook dat je verhuurder enige consideratie heeft met de omstandigheden en je wat meer tijd gunt de loods leeg op te leveren. Sterkte, groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 23 dec 2009, 00:25

Markus, wat vervelend dat je door je rug bent gegaan. Veel beterschap.

We gaan gewoon verder, vanmiddag mijn Benz uitgegraven en de bak leeggeschept, gelukkig kon ik hem naar binnen krijgen, zodat ik ook die kan gaan volladen. Ik heb er inmiddels twee boxpallets met spul opgeladen en er kunnen er nog 4-6 op worden geladen. Voorlopig kan ik dus nog laden :P

Tussen het spuiten van Humpie Dumpie door heb ik aardig veel werk kunnen verzetten. Nu met pijn in mijn flikker achter een lekker glas wijn met een heerlijk stukje oud Amsterdam. FF ontspannen.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten