Momenteel ligt hij/zij in stukken in de schuur. Gister nog de steunstrip boven voor het voorscherm erin gelast. Nu nog een gat in de bodem dichten. Radiateur en luchttoevoersyteem zijn al vervangen, misschien nog wat pakkingen, beetje lak erop en dan..eindelijk na maanden weer rijden!! oh shit vergeet ik nog het dakraam waarvan het frame nog compleet gerepareerd moet worden...
Oh ja; wie weet hoe je de schokdemper (voor) kunt vervangen?
p.s. nog iemand een dakraamframe liggen?
