Wat me nog te binnen schiet: Onder de accelleratiepomp-sproeier hoort een minuscuul kogeltje te zitten, nr 9 op blad F1.202 van het WPH, oftewel de accelleratiepomp-klep. Kan het zijn dat deze bij een eerdere operatie verloren is, en zo ja, kan dat de oorzaak zijn van het trekkracht-probleem? Als je een droge carburateur een paar keer ondersteboven draait moet je 'm (bij normaal gehoor
@ Henk-Jan: Kogeltje lijkt wel van glas, en kun je makkelijk verliezen als je tijdens het sleutelen even niet oplet. Ik kan er een gescande afbeelding uit het werkplaatshandboek bij posten, maar heb tijdelijk een probleem met het opnieuw installeren van het besturingsprogramma van de scanner, sorry

