door M. van der Meulen » 18 apr 2006, 12:52
Ja, helemaal vrij van deuken en krassen is-tie niet, maar een auto van 28 jaar loopt wel eens wat op. Zijn gelukkig geen dringende zaken bij, een aantal schaafplekken vertonen beginnende roest, is op 1 foto ook te zien, rechts-achter, daar moet wel wat aan gedaan worden. Verder heel kleine plekjes langs de dakrand, aan de voorste rand van de motorkap en in de hoekjes van de ruitsponningen. Een volledige anti-roest behandeling zal ook nodig zijn, en wellicht in de toekomst de wagen in z'n geheel overspuiten. Weet ik nog niet zeker hoor, hij is dan wel als nieuw, maar het patina van oude wagen is dan ook weg natuurlijk.
Wat betreft het kofferdeksel: is nog in goede staat, een beetje roest langs de bovenste felsnaad. Ook de achterruitverwarming werkt goed. Ik zou graag 27 mei a.s. naar de Peugeotmeeting in Sint Job in 't Goor/Brecht komen, meteen een weekend weg. Als ik het deksel wil nemen (toevallig ook de goede kleur?) zal ik het je laten weten. Ga je ook naar 't Goor' om eventueel daar een ontmoeting te organiseren? Is het een gelegenheid waar ook allerlei onderdelen, documentatie enz. worden verkocht?
Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73