Ik ben Robbie en ik ga hoogstwaarschijnlijk deze week een peugeot 205 1.9 cti cabrio kopen uit 1991

Dus daarom meteen maar even geregd hier.
En ik heb eigenlijk meteen wat vragen.
kwa verbruik van deze auto:
Ik weet dat het een sporty wagentje is, en dat je als je hem flink intrapt het verbruik omhoog schiet ( heb hiervoor een kadett gsi 2.0 cabrio gehad - deze deed bij normaal rijgedrag zo'n 1:11 en bij sportief rijden 1 op 'kolkje in tank')
Maar wat zou deze 205 rijden bij normaal gedrag? wie heeft er wel eens een meting gedaan?
En ja, ik heb alle aankooptips zeer nauwkeurig doorgelezen en ik ga morgen dus even checken op al deze punten :)
En dan nog een vraag, voor de cabrio rijders: vervanging van de kap... wat gaat me dat zoal kosten?
Heb al flink gezocht op internet, maar niet echt iets duidelijks gevonden voor de prijzen...
bedankt!
Robbie
P.s. auto is dus een 205 1.9 cti cabrio
Prijs € 3.250,00
Bouwjaar 1991-03
Kilometerstand 136.000 km
centrale deurvergrendeling, deelbare achterbank (gelijke delen), elektrisch bedienbare voorportierramen, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen voor, sportstoelen BOVAG dealeroccasions met 6 tot 12 maanden garantie. APK bij aflevering, dealer onderhouden, eerste eigenaar, nationale autopas aanwezig, onderhoudsboekje aanwezig.
is dat te duur? ( met in achterhoofd dat de kap eventueel in 1 a 2 jaar vervangen moet worden )