Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor Menne » 11 nov 2020, 18:48

Vanuit mijn kinderjaren heb ik heel veel meegekregen van Peugeot. We hebben vele 404 Breaks en Familial's versleten, later ook 504 break's. Zelf ben ik wel in de Franse auto's gekomen maar vooral de Citroen's: eend, Visa, CX prestige (geweldig!), XM, DS (heb ik nu al 30 jaar). En vaak kijk ik met een schuin oog naar de 404 berline en break, dus wie weet...Pas mijn Kever uit 1972 verkocht (na 35 jaar in bezit). Dagelijkse auto is een V60 (hybride) geworden en daarnaast verhuur ik nog een aantal (nieuwe) VW California campers (www.ease-camp.nl). Van alle auto's die ik gereden heb probeer ik een model autootje te vinden, liefst ook in de goede kleur. Ik heb er altijd nog spijt van dat ik in de jaren 90 een 404 ambulance in Portugal heb laten staan evenals een VW T1 ambulance die er naast stond... Als modelauto doen ze het ook goed.
Menne
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 11 nov 2020, 18:38

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten