Nieuw op dit forum

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuw op dit forum

Berichtdoor Hardy » 18 nov 2020, 18:58

Goedenavond alle forum leden,

We hebben van de zomer een Hooveld kruiser gekocht en daarin ligt een Indenor Peugeot DTP-62.
We zijn zeer tevreden over de boot en de motor, die loopt echt als een zonnetje en start altijd zonder problemen. Natuurlijk willen we dat zo houden en vandaar onze belangstelling op voor dit forum. We zullen zolang mogelijk doorvaren maar willen natuurlijk onze motor voor aanvang van het nieuwe vaarseizoen van een beurtje voorzien. ik ben er al wel achter dat de juiste motorolie belangrijk is en we hebben dan ook Kroon Oil Classic Multigrade 20W50 besteld zoals geadviseerd. Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje over het oliefilter, volgens de handleiding zou dit een Purflux LS 1275 moeten zijn maar volgens mij is dit een oud typenummer, kan deze dus nergens meer vinden. Mss weet iemand op dit forum welk oliefilter geschikt is als vervanger.

Groetjes Hardy
Hardy
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 18 nov 2020, 09:26

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron