Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jeetje schreef:Dat een verzekeraar vervolgens 'zomaar' tot schadeafwikkeling overgaat, verbaast me ook een heel klein beetje. Als de importeur je namelijk een spiksplinternieuwe (zelfs luxere naar ik begreep) aanbiedt ter vervanging, lijd je formeel geen schade.
Het is trouwens wel netjes van die verzekeraar, maar ik heb dat nog niet eerder meegemaakt!
michelv schreef:Toch een heel apart verhaal.
En de reactie van de importeur lijkt mij redelijk. Niet eens een afschrijving voor de gereden kilometers voor een 5 maanden oude wagen.
Wat verwacht iemand die zich "een grote fan van peugeot" noemt dan wel?
![]()
Waarom post iemand zo'n verhaal die hier nooit eerder op het forum was en verdwijnt vervolgens....
brownie schreef:Ja, kwaliteit is onder de maat tegenwoordig. Er wordt veel meer gewerkt aan veiligheid in geval van aanrijdingen bijvoorbeeld.
Daarom kunnen we maar beter in auto's van 1975-1995 blijven rijden, toen degelijkheid nog voorop stond.
PS.: Dit is mijn visie, anderen hebben misschien andere ervaringen.
Dick schreef:Zeker weten! Na de 504 komt er voor mij zeker weer een klassieker! Laatst een stukje meegereden met een kameraad van me in zijn golf 3 gti, wat een stuiterbak, en voor mijn gevoel niets sneller dan mn TI!
brownie schreef:Dick schreef:Zeker weten! Na de 504 komt er voor mij zeker weer een klassieker! Laatst een stukje meegereden met een kameraad van me in zijn golf 3 gti, wat een stuiterbak, en voor mijn gevoel niets sneller dan mn TI!
Wat wegligging betreft zijn franse auto's misschien wel de fijnste ter wereld. Misschien omdat de wegen er zo slecht zijn.![]()
Laatst reed ik zelf in een splinternieuwe 307 HDi. Mooie stille motor met flink wat trekkracht, maar belabberde wegligging tov mijn 306. Later hoorde ik dat de 307 op een Duits onderstel gebouwd zijn. Dat verklaart al een hoop!
Richard Kruizinga schreef:Wil je comfort, dan moet je naar het andere PSA-merk: soepelere vering en zachtere stoelen.
Heel logisch: Peugeot heeft de aanval geopend op de Duitse machthebbers (m.n. Volkswagen) en dat is goed gelukt. Vandaar die stugge vering (maar wel strak weggedrag).
Dat de kwaliteit van Peugeot (ver) onder de maat is is wel bekend toch?
maar realiseer je dat Europese auto's ALLEMAAL matig tot redelijk zijn.
De kwaliteit van Peugeot is echt onder de maat.
Dick schreef:Gewoon een strak sturende auto. Ik vind hem persoonlijk een stuk betr rijden dan de 206, het is toch echt meer auto, om over de versnellingsbak nog maar te zwijgen...
Keer terug naar Even voorstellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten