Beste mensen,
Ben eigenaar van een 406 break uit 98 met 260K op de teller, een 504 cabrio 2.0 uit 78 met 190K op de teller en een 504 coupe uit 72 die dienst doet als donor.
In het dagelijk leven ben ik bezig met een lange revalidatie omwille van rugproblemen. Al 2 maal onder het mes geweest ondertussen. Hopelijk kan ik in het nieuwe jaar terug aan de slag. Heb deze week voor het eerst sinds bijna een jaar terug zelf achter het stuur gezeten van een auto.
Had mij vorig jaar ook al eens aangemeld op dit forum, maar ben er toen (terecht) uitgezet wegens te weinig inbreng. Reden, zie hierboven. Deze keer hoop ik dat mijn inbreng van een langere duur is.
Op gebied van auto's ben ik vooral een chauffeur en geen sleutelaar. Voor het sleutelgedeelte kan ik beroep doen op een paar goede vrienden die wel door het leven gaan als sleutelaars.
Ten slotte wil ik aan JT nog mijn persoonlijke excuses aanbieden voor het niet reageren op je verzoeken. Ook hier was mijn slechte rug de reden van. Eind vorig jaar heb ik bij JT een bumper opgehaald en bij thuiskomst is bij mij alles geblokkeerd.
mvg
Michel